Svar: 64
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Mere præcist og enkelt kan det ikke udtrykkes Pilot....
MVH TK
Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Som sagt:
Sørgeligt det der er sket...
Håber det løser sig for alle involverede!!
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,335
Jeg har min egen holdning til skydevåbens preventive effekt, men jeg er helt enig med Jan og Morgan i, at det ikke er værd at bruge en masse plads på. Til gængældd er der en anden ting, der har undret mig længe.
Nogle ur og juvelerforretninger har sluse eller lås på døren, inklusiv Woolhead. Andre kan du stadig gå direkte ind i. Jeg spurgte på for ikke så lange siden en af dem uden lås, om de ikke var lidt uforsigtige, men de havde aldrig haft problemer. Hvorfor er det altid de samme, det går ud over? Jeg vil af gode grunde ikke komme med eksempler, men det er ikke værdien af varene. Hvad er det, der tiltrækker/afskrækker røverne?
Med venlig hilsen
•
Svar: 64
Tråde: 3
Hvorfor tror du ikke det er værdien af varene de går efter, Lars...??
De varer vi har i butikkerne som en naturlig ting her i landet, skriger de jo netop efter i østeuropa(polen), så der har de stor værdi....
MVH TK
Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,335
Hej TK,
Som sagt, så vil jeg nødigt give eksempler, men min umiddelbare vurdering er, at der er forretninger med åbne døre, der ligger inde med et lige så værdifuldt varelager som f.eks. Woolhead. Den eneste forskel jeg kan se er, at Woolhead handler med brugte ure. På den anden side er der også urhandlere med nye ure, der har haft besøg af røvere.
Med venlig hilsen
•
Svar: 777
Tråde: 45
Kære Jan og Morgan.
Det eneste middel mod uvidenhed og afstumpethed i et demokratisk samfund er argumenter. Ikke censur!
Jens-Kristian
•