Nogen som kender en som vil sælge, eller ved en som gerne vil?
Ved godt de findes på Ebay, men gider ikke at holde øje med de auktioner.
Sub.
•
venlig mand sender mig en. Det er sku god service.
Sub.
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Sådan skal det være, det er et helt specielt forum. Jeg er der stadig selvom jeg ikke har et Panerai (for tiden

)
Fik du nogensinde din nøglering??
mvh
Henrik
•
Men de gav så penge til jeg kunne købe en ny på ebay, samt 6 flasker vin for min ulejlighed. Det var jo til min kone, så hun fik den lidt forsinket.
Men der er mange rigtigt flinke mennesker på Paneristi. Faktisk er der en som har købt et bælte til mig på nettet derover, som ikke kan bestilles via Danmark. Det sender han til mig idag. Det er bare service.
Ham som giver mig kassen, gav mig også i sin tid min elskede Panerai cap.
Det er sku service.
Torben
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Panerai er mere end et ur!!!!
Jeg har aldrig oplevet noget lignende, de er "ligeglade" om man har et Panerai ur, her er det personerne der tæller
mvh
Henrik
•
Da jeg forespurgte på Paneristi om der var nogen som købte på Polo.com og om de så kunne skaffe mig et bestemt bælte, fik jeg 14 mail fra folk som ville hjælpe. Så ja, det er meget mere end ure og det er fedt.
Der har jo lige været lidt af samme gestus her på vintageure, hvor Morten har lavet kopier af udsendelsen om ure. Glæder mig til at møde ham og håber jeg kan give ham noget igen, som f. eks. en hjemmelavet rem. Hov - nu ved han det, nej ok det viste han godt. Han havde nemlig adspurgt mig, om jeg solgte mine remme. Men nej det gør jeg da ikke, det er jo bare for sjovt, dem giver jeg da til venlige sjæle, som værdsætter det man laver.
Torben
•
Svar: 5
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
har en servicebox
<!-- e --><a href="mailto:Peter_scott_jensen@hotmail.com">Peter_scott_jensen@hotmail.com</a><!-- e -->
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Sub
Kan du ikke poste nogle billeder af dine hjemmelavede remme.
MVH Peter
•
HAr lige fået nogle hjemmelavede spænder fra en Paneristi i Polen Piotr, som laver de fedeste 24 mm V-spænder. Så der kommer lige et billede eller to senere.
Sub.
•