Breitling Aeromarine Colt GMT vs. Omega Seamaster GMT
Hej,

Jeg går og overvejer et Omega Seamaster GMT (2234.50.00) men er så lige faldet over Breitling Aeromarine Colt GMT, som jeg synes kunne være et værdigt alternativ. Jeg har dog ikke fundet den danske pris på Breitling - så indtil videre går jeg ud fra at de er i samme prisklasse.

Er der noget i kvalitet, pris, gensalgsværdi, prestige eller lignende man skal være opmærksom på, når man vælger Breitling eller Omega?

Er der i øvrigt nogen der ved om Seamaster GMT med hvid skive er udgået. Jeg kan ikke finde den på Omegas website.

Hvis der er andre gode alternativer til et GMT ud i prisklassen (har også kigget på Oris TT1 Worldtimer), vil jeg gerne inspireres.

- HLH
Svar
Breitling´en koster med lænke 16420,- ... så ja de er i samme prisklasse.
Omega GMT hvid skive er udgået....

Om den ene eller den anden har bedre gensalgsværdi er meget smag og behag..... personligt ville jeg ikke focusere på dette hvis jeg stod over for at skulle købe mig et nyt ur.... ville helt klart vælge ud fra hvad jeg selv synes var fedest. Og umiddelbart i dette tilfælde ville jeg vælge at tro Omega´en måske havde den størreste gensalgsværdi..... Icon_e_confused

Men ville sikkert hælde til at vælge Breitling´en, hvis jeg skulle købe i dag....
MVH TK

Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
Svar
Du skal vælge efter smag ikke gensalgsværdi. Du kan neutralisere evt. difference i gensalgsværdi ved at vælge et godt brugt ur - du kan nok finde noget der er som nyt!

Så er der kun tilbage hvad du bedst kan lide!

vh Baun
Svar
Hej

Du skal helt klart vælge udfra hvad du syntes passer bedst til dig.
Hvis du køber uret for at gå med det (bruge det) er det vigtigt at det er det du bedst kan lide, fremfor om det kan sælges for xx kr. mere om X antal år.

mvh
Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)