"Nyt" Rolex.....eller?
Julen står som bekendt for døren og jeg ville gerne give mig selv en rigtig god julegave...men hvad skal jeg gå efter...?

Har i forvejen et Submariner, Daytona (stål med hvid skive) samt et IWC Flieger Chronograph, meeen mere vil jo have mere Icon_smil

Tænker på:
- et ældre GMT Master (med plexiglas)
- et Jaeger LeCoultre Master Reveil (ved det er discontinued, men HVORFOR er det så svært at finde brugt...?)
- eller en Panerai Luminor Power Reserve

Ved at det i sidste ende handler om smag og behag (og størrelse af pengepung) - men HVAD SYNES I???

Jule hilsner
MICAR
Svar
Jaeger LeCoultre Master Reveil eller rolexen
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jaeger LeCoultre Master Reveil eller rolexen

ENIG!! Icon_cool Super lækkert ur, Altså JLC`en.

mvh

Henrik
Svar
Tja alt afhængigt af om du på et tidspunkt SKAL have alle tre ville jeg nok indkøbe lidt med omtanke.
JLC er som du selv siger svær at finde. Det tager tid. Men nok det flotteste af de tre ure. Panik køb derfor ikke et tilfældigt nu bare fordi et er jul men brug tid på at finde netop det rigtige og slå til når det kommer.

Rolex 1675 er der mange til salg af, men lang mellem de flotte eksemplarer. Priserne er på vej op og samlere støvsuger markedet for de flotteste netop nu. Derfor ville jeg nok gå efter dette ur NU mens tid er.

Paneraien kan du altid købe. Det er let at skaffe og laves stadig. Det løber ingen steder...

/Mads
Svar
Hej

Rolex plexiglas sportsmodeller stiger dag efter dag så vælg Rolex 1675.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)