hvilken ure skal jeg købe???
jeg er blevet forelsket i et breitling emergency, men har fået at vide at det ikke er så smart at købe, men hvilket breitling ur skal jeg så ha. jeg har ikke det store forstand på ure, så det skal bare være en stor klods..
det må godt ligne emergency lidt
Svar
Du kan finde din nye klods her: [url]"http://www.breitling.com">http://www.breitling.com[/url]
Svar
Hvorfor er det ikke så smart at købe et "Emergency"?
Svar
pvb Skrev:Hvorfor er det ikke så smart at købe et "Emergency"?

Jeg ved ikke om det ikke er smart at købe. Det er i hvert fald råt og specielt, og hvis man dyrker hav-kapsejlads, bjergbestigning, eller vandrer alene gennem Death Valley, kan man måske (men forhåbentlig ikke) få brug for netop den feature der gør dette specielt; nemlig en indbygget nød-frekvens sender der sender på 121,5 MHz frekvensen. Denne sender må kun bruges i absolut nødstilfælde. Et rigtigt Tool-watch, som kun få har brug for; men det er vel netop det der tiltrækker Icon_e_wink
Svar
Jeg har også tidligere haft set på Emergency modelleren og besluttede følgende.

Den alm. Emergency kunne ikke bruges da uret "kun" var vandtæt til 30 m.

Emergency Mission (som er vandtæt til 100 M.) var for høj ( 19,20 mm.)

Men det var også, at det var det ultimate tool-watch der lokkede mig, at uret kunne fås med flere forskellige skiver, lænker og gummiremme.

Hvis jeg skulle vælge et andet Breitling med tool-watch look så er der f.eks. Chrono Avenger..

Lad os høre hvad du beslutter dig for.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
pvb Skrev:Hvorfor er det ikke så smart at købe et "Emergency"?

Det var noget med den kontakt man fik med. man kunne få nogle problemer hvis den ikke var lavet rigtig, hvis jeg købte brugt så var den i et andet navn
Svar
Hej

Hvis du kommer til at aktivere nødsenderen i emergency når du ikke er i nød bliver det meget dyrt da man starter en redningsaktion, den kan både være med helikopter og skib, og er man ikke i nød kommer man selv til at betale for redningsaktionen.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)