Nyt Rolex værk....
#1
[url]"http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47539248">http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=47539248[/url]

Icon_smil
Svar
#2
Sælgeren Tina Tulle ved vist et par ting som vi andre ikke ved
Svar
#3
Tina Tulle er udviklingschef for Rolx i Thailand. Bemærk den grønne label på bagkassen som fungerer som skjold mod kosmisk stråling. Dette nye værk er udviklet i samarbejde med Nord Koreas atomvåben team og testet på panda bjørne på Sydpolen.

Og det passer....God weekend siger jeg bare... Icon_rolleyes

/Mads
Svar
#4
Øv, nu er annoncen væk. Der må have været en heldig køber der var hurtigere end jeg var. Blot til orientering, så var det en annonce for et Yacht Master, som "får energi fra kroppens varme". Og sælger var fræk nok til at forlange 10000 kr. for dette tydeligt falske Rolex. Én ting er at sælge et falsk Rolex i DBA til 500-1000 kr. Selv om det ikke er lovligt, så bliver køber vel ikke rigtig snydt. Men hvis man forlanger 10000 kr, så bør der skrides ind. Det har sælger måske også fundet ud af i dagens løb. Der har sikkert været et par kommentarer.
Svar
#5
pvb Skrev:Øv, nu er annoncen væk. Der må have været en heldig køber der var hurtigere end jeg var. Blot til orientering, så var det en annonce for et Yacht Master, som "får energi fra kroppens varme". Og sælger var fræk nok til at forlange 10000 kr. for dette tydeligt falske Rolex. Én ting er at sælge et falsk Rolex i DBA til 500-1000 kr. Selv om det ikke er lovligt, så bliver køber vel ikke rigtig snydt. Men hvis man forlanger 10000 kr, så bør der skrides ind. Det har sælger måske også fundet ud af i dagens løb. Der har sikkert været et par kommentarer.

Tina Tulle havde faktisk uret til salg til 20k... Det er da også meget rimelig for en ganske unik Yacht-Master der som den eneste i verden kørte på kropsvarme og var produceret i stål med sort skive...

Gad vide om der er en ekskæreste der har fortalt Tina Tulle at det var ægte da han gav hende det i gave og samtidig havde lidt sjovt med at forklare at det kørte på kropsvarme... Mulighederne er mange...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)