Svar: 7
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej !
Jeg har efterhånden fået sparet penge sammen til at købe mit første Panerai, men jeg har endnu ikke bestemt mig for hvilken PAM det skal være.
Mit spørgsmål er om jeg skal købe det ved Klarlund, eller om jeg skal købe det i den officielle butik i Firenze, hvor jeg alligevel skal ned i starten af det nye år.
Er der forskel på prisen ? Jeg har hørt at butikken i Firenze skulle være noget af en oplevelse.
Håber i kan give mig lidt informationer, da jeg er lidt af en Panerai "novice".
Mvh. Peter K
•
Svar: 102
Tråde: 17
Hej
Der er måske også en forskel på leveringstider, man kunneforestille sig at der kom flere ure gennem forretningen i Firenze.
Men det er jo som sub skriver også meget rart at det er fra Klarlund.
Men det er da en god historie at hente det selv i Italien
God fornøjelse, og hvad for et hælder du imod?
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 665
Tråde: 88
Udvalget i Firenze er langt større end i DK og hvis du beslutter dig for en model kan du få den lagt til side på forhånd - de kan skaffe næsten alle modeller, hvilket man ikke kan sige om DK. Priserne er som i DK.
Hvis du vil have nogle forslag til butikker, spisesteder og lign. må du endelig sige til - var der i sommer...
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Hej Peter,
Købsoplevelsen hos Klarlund fejler ikke noget, og da Panerai, så vidt jeg kan overskue, holder meget ens priser verden over, er det kun hvis du alligevel rejser ofte til Italien, at det kan blive en god forretning. Panerai er desværre ikke kendt for deres fantastiske service, så det vil klart være en fordel at købe hos Klarlund, set fra et servicemæssigt synspunkt. Det enenste minus er, hvis de er lang tid om at skaffe den ønskede model. Jeg har dog aldrig set Klarlund så sløjt besat som Harrods i London her i sommer. De havde 1 Panerai helt alene i montren. De så lidt trist ud.
Med venlig hilsen
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Det kan jo altid være en stor oplevelse at købe i den originale butik i Firenze.
MVH Peter
•
Svar: 7
Tråde: 2
Papelione Skrev:Hej
Der er måske også en forskel på leveringstider, man kunneforestille sig at der kom flere ure gennem forretningen i Firenze.
Med venlig hilsen
Christian
Det skal være et Luminor Marina PAM 5, PAM 2 uden glasbagkasse eller måske PAM 27, hvis der er penge til det.
Tager Klarlund modeller hjem så man kan se uret inden man køber eller er det bare og bestille og så håbe på at det er det rigtige. Har de flere modeller hjemme end de har på deres hjemmeside ?
Jeg synes det er svært at vælge mellem de mange forskellige PAMS, hvor der ofte ikke er den stor forskel.
•
Svar: 153
Tråde: 5
Peter K. Skrev:Papelione Skrev:Hej
Med venlig hilsen
Christian
Det skal være et Luminor Marina PAM 5, PAM 2 uden glasbagkasse eller måske PAM 27, hvis der er penge til det.
Tager Klarlund modeller hjem så man kan se uret inden man køber eller er det bare og bestille og så håbe på at det er det rigtige. Har de flere modeller hjemme end de har på deres hjemmeside ?
Jeg synes det er svært at vælge mellem de mange forskellige PAMS, hvor der ofte ikke er den stor forskel.
Jamen, PAM 2 og 27 er jo discontinued modeller!
•