Det rette sted på nettet ifm. salg af ure
#1
Hej alle

Nu kommer dette sikkert ikke som nogen overraskelse for nogen af os herinde, men alligevel vil jeg da lige dele nogen tanker med jer!

Langt de fleste ure, som jeg har købt gennem min hmm ca 5 årige "karriere" indenfor "rigtige" ure, har det (når det var i DK) næsten altid været via vintageure og indimellem DBA!

Jeg ser det samme mønster hos andre. Langt de fleste ure bliver solgt herfra dette site, hvor DBA tager sig af lower og middle class handlerne. Jeg har haft nogle ure til salg på et andet site end vintage med det resultat at de faktisk har været ekstremt længe om at blive solgt, selvom der faktisk er trafik på annoncerne.

Min pointe med dette lidt forvirrede indlæg er sådan set bare at konstatere det som alle herinde ved at dette site er både et fantastisk sted at læse interessante indlæg, artikler og andet off topic, og samtidig et sted hvor handlerne finder sted!

God weekend

Thomas Bech
Svar
#2
En iagttagelse som jeg kun kan være enig med dig i.

Men modsat dba finder du ikke her i dette fora kopiure da de straks bliver spottet og luset fra, og heller ikke andre ure af tvivlsom oprindelse.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)