Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg sad og diskuterede med min lillebror en dag og han "lod skinne igennem" at jeg jo havde brugt en del penge på ure de seneste år......
Ganske rigtigt men,---- Han ryger 20 cigaretter om dagen - hvilket jeg også gjorde indtil 1992. Siden har jeg jo så sparet 30 kr om dagen hvilket bliver jo løber op i ca 150.000,00 kr - og så kommer renter og renters rente oven i, så det er jo dog noget at købe ure for .....
og nu ideen til rygere - hold op med at ryge - saml pengene til gode ure. Det bliver da en fantastisk samling over årene som man vil glædes mere og mere ved - og mon ikke de fleste koner vil bifalde sådan en ordning!
vh Baun
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg har kombineret alle tre, jeg ryger dog ikke ret meget, jeg kan godt lide at nyde en øl i ny og næ og jeg køber masser af ure.
MVH Peter
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det med øllerne kan jeg godt genkende dem kan du godt lide - det har vi så også til fælles.....
Men jeg ved ikke, for mig er en ret væsentlig del af at samle, historien - om uret selvfølgelig, men ligeså meget, om købet og anledningen. Og jeg ville i grunden gerne have haft en ursamling idag, der repræsenterede mit ryge stop!
Det ville være en markant og morsom måde at samle ure på og samlingen ville repræsentere en værdi, en historie samt glæden ved at skåne eget og andres helbred. Kombinationen mellem bedre helbred, længere liv og tidsmåling er også øh..... interessant!
vh Baun
•