Min 1665 drøm
Backmann & Scher har en flot 98% 1665 til salg. Alle bokse og papirer inkl. Men 9.800 EUR, er det ikke vel heftigt?
Svar
ohw Skrev:Backmann & Scher har en flot 98% 1665 til salg. Alle bokse og papirer inkl. Men 9.800 EUR, er det ikke vel heftigt?

Det er nok meget rigtigt----
Svar
Hej

Den burde ligge omkring 55000 til 60000 kroner

MVH Peter
Svar
Hvis man ville have denne "unikke" pakke skal man nok ikke vente på at prisen falder til under 60k. Der er her tale om at betale ved kasse ét. Hvis ikke det lige var fordi dollar kursen var så lav så lå uret allerede hos en glad køber i USA. 1665'eren i flot original stand kan snart ikke længere fåes uden papirer osv. til under 60k.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det er da en ok pris for en 1665 i 98% stand med alle bokse og papire.

En 1680 red i den stand med alle papire og bokse bliver jo solgt for 50-55 k så hvis i kan finde en 1665 for 55 - 60 i den stand er i meget velkommen til at skrive en mail til mig og jeg vil være super taknemmelig.. Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin ..

For jeg kigger også efter en 1665 og ærger mig over at jeg ikke købte en den første gang jeg faldt over en for 6 år siden. Den gang fandt jeg en 1665 i Århus NIB og jeg fik den tilbudt for..Hold nu fast 20000,- Og jeg troede den var falsk eller ødelagt at et barn fordi der var rødt på den.. Icon_redface Icon_redface Hvor kan man bare være dum..
Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)