Svar: 26
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Min "Svigerfar" fylder 50 og i den forbindelse vil hans kone gerne give ham et nyt ur. De har været inde og kigge hos Klarluind og han faldt over den nye GMT jubilæumsmodel G/G med den grønne skive. Han er dog ikke så vild med at det er rent guld så mit spørgsmål er om han kan få GMT G/S med den grønne skive? Er der nogen som ved om den er kommet på markedet eller om den kommer på markedet?
M.V.H. Frede
Ethvert Rolex klarer en bumsetur i alperne
•
Grøn findes kun i GG. G/S kommer med sort skive. De kan skaffes, men er temmeligt svære at få fat på, da de stadig kun rigives i små mængder. Prisen på grisen er også højere end den gamle. Jeg har ikke den danske pris, men ca. 60k.
Mvh Morgan
•
okay tak. Så han skal have G/G hvis han vil have den med den grønne skive. Jeg troede at G/S versionen med den sorte skive kostede 50.000 kr. Det står der da i Klarlunds prisliste.
Mvh. Frede
•
Frede Skrev:okay tak. Så han skal have G/G hvis han vil have den med den grønne skive. Jeg troede at G/S versionen med den sorte skive kostede 50.000 kr. Det står der da i Klarlunds prisliste.
Mvh. Frede
Ref 16713 koster rigtigt nok 50k. Ref. 116713LN ved jeg ikke hvad koster i DK, men jeg kan ikke forestille mig at det er det samme.
Mvh Morgan
•
Jeg er ikke helt klar over Ref. nr'erne udover at jeg kan forstå at ref. 16713 må være G/S modellen med den sorte skive. Er ref. 116713LN så G/G modellen med den grønne skive eller er det G/S med den grønne skive?
M.V.H. Frede
•
Svar: 372
Tråde: 10
Modtaget Likes: 45 i 18 svar
Givet Likes: 127
... mener at have set en listepris på 17.500 euro et eller andet sted - mener det var i Tyskland ?!

leJ
•
Frede Skrev:Jeg er ikke helt klar over Ref. nr'erne udover at jeg kan forstå at ref. 16713 må være G/S modellen med den sorte skive. Er ref. 116713LN så G/G modellen med den grønne skive eller er det G/S med den grønne skive?
M.V.H. Frede
16713 er den forrige generation af G/S GMT II
116713LN er den "nye" GMT II i G/S med solide 18k led og den nye lynette + det nye værk
Jeg ved ikke hvad DK listepris er på den nye, men da både værk, kasse, lænke, er væsentligt forbedret og lynetten er omdesignet of keramisk, har jeg svært ved at tro at prisen er uændret. Det var den ihvertfald ikke da de introducerede de nye DateJusts...
Mvh Morgan
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
De seneste rygter jeg har set er at den kommer til at koste små 10.000 kr. mere end den gl. Det lyder ikke urealistisk. Så små 60 kkr. må man nok slippe for det. Men kun rygter....
/Mads
•
Mads Gjødesen Skrev:De seneste rygter jeg har set er at den kommer til at koste små 10.000 kr. mere end den gl. Det lyder ikke urealistisk. Så små 60 kkr. må man nok slippe for det. Men kun rygter....
/Mads
Yeah.
Morgan
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 450 i 224 svar
Givet Likes: 124
Jeg har set G/S modellen til ca €6800 i Tyskland.
/Bjørn.
•