Synes vi virkeligt det er spændende at læse
#11
Thomas Bech Skrev:Hi Hannover


SUPER ide med et OT forum!

THomas Bech

Jeg synes, at det er fint med et OT-forum - et diverse-forum, hvor kan boltre os med andre luksusting end blot ure.

Vi er jo nogle luksus-nørder, så netop et OT-forum til andre ting end ure er meget fint!


Venligst

Stefan Garvig
Svar
#12
Jeg mener det er ok med en "rodekasse" som OT-forum. På de møder jeg har deltaget i cph, er snakken altid faldet på andre ting som bl.a biler og det har også været hyggeligt/interessant. Så længe det ligger i et forum for sig, bør det ikke gå ud over den høje kvalitet på indlæg omhandlende ure. Det er jo frivilligt om man deltager og det ligger vel i navnet at det ikke er det primære for dette site/forum.
Rony B
Svar
#13
Det er bestemt heller ikke vigtigt for mig, blot så hopper jeg ind hvis jeg kan se der er nye topics, og hvis ´bare man ved at OT ikke er om ure, så lever jeg fint med det. Jeg er ikke så overrasket over at alle der deltager i OT synes det er fint, og som sagt, inget problem for mig, jeg har set svarene
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
nu ikke bliver overbroderert billeder fra folks ferier(nu får jeg nok hug, men okay), så syntes jeg det er ok med lidt chat om andet end ure. det jo kvalitetsbeviste gutter der er her...

her så et fra mig osse, fra min sidste flyvetur:

İmage

Mikael
Svar
#15
tænkte nok du ville bliver fornærmet

M
Svar
#16
forstår godt du vil dele din passion/hobby med andre, specielt når dine billeder er af så høj kvalitet.

Godt ord igen.

Mikael
Svar
#17
Fint billede af airforce one, ot forummet er jo netop til den slags.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)