mywatch
Jeg har set en Omega speedmaster hos Mywatch, men jeg er ikke meget for at sende penge til nogen jeg ikke kender, er der nogen som har erfaring med firmaet / personen?
Svar
Har handlet med Bjarne flere gange. Bare rolig, han er en stand up guy!
/Christensen
Svar
Hej

Du kan roliogt sende penge til Bjarne og forvente at få det ur som i har aftalt at du køber. Jeg har handlet med Bjarne flere gange på den måde og det går fint!

vh Baun
Svar
Du kan trygt handle med Mywatch. Jeg har dog ikke købt, men solgt til Bjarne. Meget behagelig mand.
Svar
Anonymous Skrev:Du kan trygt handle med Mywatch. Jeg har dog ikke købt, men solgt til Bjarne. Meget behagelig mand.

UPS.. fik ikke lige logget ind Icon_e_wink
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
Bjarne som driver MyWatch er en helt igennem flink og reel fyr, det hersker der ingen tvivl om.

Det er jo også Bjarne som står for vores årlige urmøde i Horsens (se forsiden af vintageure.dk), så hvis du ikke vil sende penge, kan du jo møde op den dag og møde en masse af os andre ur tosser, og så få dit nye ur med hjem.

Men stol du trygt på Bjarne.

Med venlig hilsen

Jacob K
Svar
PPer Skrev:Jeg har set en Omega speedmaster hos Mywatch, men jeg er ikke meget for at sende penge til nogen jeg ikke kender, er der nogen som har erfaring med firmaet / personen?

Bjarne er 100% OK.
Svar
Hej

Jeg synes at du skal komme til vores årlige urmøde i Horsens så kan du møde mange mennesker med samme interesse, jeg tror at der stadigvæk er pladser endnu så skynd dig og tilmed dig.

MVH Peter
Svar
Bjarne og Mywatch er helt igennem en fin fyr at handle med. Som det fremgår andet sted i dette forum, har jeg lige købt et IWC Fliegerchrongraph Spitfire af ham. Perfekt ur - perfekt behandling!
-Søren
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)