Sådan lyder et Panerai åbenbart?
#1
Jeg fik mit første Panerai igår (en PAM104'er fra SM-watches) efter at have ventet på leveringen siden februar... Så jeg er naturligvis en superglad fætter.. Icon_e_biggrin

Jeg synes dog det er bemærkelsesværdigt som det automatiske værk giver lyd fra sig når det bevæges, og flere gange har jeg bemærket, at der opstår vibrationer som kan mærkes i armen, selvom man bare sidder stille... Nu går jeg ikke specielt op i urværkerne, men jeg har dog aldrig oplevet dette i andre af mine ure(Omega'er, Heuer Autavia, Rolex GMT-Master II). Det er måske bare noget man får med i købet hos Panerai???

Mvh.
Torben
Svar
#2
En helt anden ting skulle du betale moms og told Icon_question
hilsen jakob
Svar
#3
Turb Skrev:Jeg fik mit første Panerai igår (en PAM104'er fra SM-watches) efter at have ventet på leveringen siden februar... Så jeg er naturligvis en superglad fætter.. Icon_e_biggrin

Jeg synes dog det er bemærkelsesværdigt som det automatiske værk giver lyd fra sig når det bevæges, og flere gange har jeg bemærket, at der opstår vibrationer som kan mærkes i armen, selvom man bare sidder stille... Nu går jeg ikke specielt op i urværkerne, men jeg har dog aldrig oplevet dette i andre af mine ure(Omega'er, Heuer Autavia, Rolex GMT-Master II). Det er måske bare noget man får med i købet hos Panerai???

Mvh.
Torben

Hvis du aldrig har mærket det før er det fordi du ikke har haft et ur med et 7750 værk i. Det værk der sidder i dit PAM104, OP III, er bygget over Valjoux 7750, der er kendt for at have sin "rotor wobble".
Svar
#4
Ahaa.. tak for hjælpen.

Nej, der var ingen told og moms. Markus fra SM-watches i Schweiz sender urene fra Italien og indenfor EU er der ingen told og moms.

Mvh.
Torben
Svar
#5
fedt tak skal du ha Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
hilsen jakob
Svar
#6
Hej Torben

Må man spørge hvad du måtte slippe for 104´eren hos Markus..?

MVH

Kim
Svar
#7
Ja, den kostede 3090 Euro. Jeg tror det er ca. 4.000 kr. billigere end hvad man kan få den til herhjemme..

Mvh.
Torben
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)