14-05-2006, 11:41 AM
Er det normalt at man intet svar på sine henvendelser på vintageure.dk nu har jeg spurgt på 2 Roles Submariner og får intet svar..vil folk ikke sælge deres urer?
Kim
Kim
|
Vil de sælge?
|
|
14-05-2006, 11:41 AM
Er det normalt at man intet svar på sine henvendelser på vintageure.dk nu har jeg spurgt på 2 Roles Submariner og får intet svar..vil folk ikke sælge deres urer?
Kim
14-05-2006, 02:15 PM
Kim Frederiksen Skrev:Er det normalt at man intet svar på sine henvendelser på vintageure.dk nu har jeg spurgt på 2 Roles Submariner og får intet svar..vil folk ikke sælge deres urer? Har været oppe før. Der ligger en del gamle annoncer på sitet, flere er rigtig gamle endda. Jeg ville gå ud fra urene er solgt, og det er endvidere muligt at sælgeren i mellemtiden har fået ny e-mail.
14-05-2006, 08:04 PM
Kim Frederiksen Skrev:Er det normalt at man intet svar på sine henvendelser på vintageure.dk nu har jeg spurgt på 2 Roles Submariner og får intet svar..vil folk ikke sælge deres urer? Hej Kim, jeg har tilsyneladende problemer med at modtage beskeder sendt via min annonce. Kan være mine brugerdata den evt. er galt med, men der kunne også være nogle af de øvrige annoncører der har lign. problem p.t.! Med venlig hilsen Michael Reitzel |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|