SilverMagic igen igen
#1
Har netop modtaget mit Rolex fra Silvermagic. Overførte pengene torsdag og modtog uret med FedEx tirsdag.

Uret er som det skal være og service fra Bettina og Markus har været helt i top under hele processen (som tilmed var kort)

Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
#2
Hej

Hvordan fungerer Silvermagic? Efter man har afsendt ordren, så får man vel en ordrebekræftelse?

Jeg kan se, man skal lave kan lave en bankoverførsel (hvor/hvornår)?

Leveringen er vel som værdipakke med track/trace.

Kan man selv bestemme hvor og hvornår.

Hvor lang er leveringstiden?

Hilsen
Psorensen
Svar
#3
psorensen Skrev:Hej

Hvordan fungerer Silvermagic? Efter man har afsendt ordren, så får man vel en ordrebekræftelse?

Jeg kan se, man skal lave kan lave en bankoverførsel (hvor/hvornår)?

Leveringen er vel som værdipakke med track/trace.

Kan man selv bestemme hvor og hvornår.

Hvor lang er leveringstiden?

Hilsen
Psorensen

Man kan vistnok ordre via deres site, men jeg forespurgte naturligt nok på prisen (via sitet) og herefter var det direkte dialog med Markus.

Jeg skrev til Markus efter han havde oplyst prisen på uret at jeg gerne ville ordre det og bad ham sende betalingsinfo samt leveringstid.

Markus sender herefter alle de informationer jeg skal bruge for at lave en udlandsoverførsel og oplyser at der kan gå op til 3 uger (Rolex 14060M - EUR 2.890), samt at han vil holde øje med hvornår pengene lander og herefter informere løbende.

Dagen efter overfører jeg pengene (torsdag den 9. feb). Mandag bekræfter Bettina (formentlig hans kone) at uret er på vej og vil blive afhentet af FedEx samme eftermiddag. Senere på dagen modtager jeg tracking nummer fra FedEx og jeg har uret tirsdag.

Desuden mail fra Bettina tirsdag hvor hun beder mig give besked når jeg har uret - meget ansvarligt.

Alt sammen et meget godt forløb - men rent formalistisk mangler der lidt ordrenumre, fakturanumre og andet godt til regnskabet.

Normalt ville jeg aldrig sende penge til en fyr i udlandet, som jeg ikke kender og hvis forretning jeg ikke aner om eksisterer eller bare er et setup. Eneste grund til at jeg var relativt tryg ved det var de mange referencer på denne site.

Held og lykke

/Elmstrøm
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)