Rolex Rolex og atter Rolex
Jeg har lige været på kursus i Bruxelles EU.. Der var Rolex representeret
i stor stil i parlamentet. Flere SUB i guld /stål og S/S, et par SDer og flere Daytona"er. Der er vist ikke tvivl om at de er et par løntrin over
os ikke EU politikere!!!! Det var selvf. sjovt "man kan jo ikke lade være med at kikke. En Rolexforhandler fandt jeg også i den gamle bydel i noget der hedder "Le Gallerie" Et slaks shoppingcenter for dem med Gysser! "
Stort set samme pris som i DK og ingen Daytona i stål
Elmer
Svar
Som nogen måske kan huske, så har jeg boet i Guds Eget Land - og for at fortsætte, hvor Elmer slap, så ER der altså flere Rolex'er, når man tar en tilfældig tur gennem et par tilfældige lufthavne herovre. Jeg er lige fløjet fra Toronto (ja, jeg ved godt, det er Canada!) til Sanfransivsko, og jeg så bl.a et helguld Yachtmaster (det er faktisk ret flot!), og flere af de sædvanlige sportsmodeller. Og enhver shopping mall har mindst en Rolex forhandler. Næh - herovre er der slet ikke noget ved at rende rundt med et GMT i stål.

Jeg kommer iøvrigt gennem Amsterdam på hjemvejen, og så vil jeg, for at vi kan få det endeligt afklaret, spørge om det med priser uden/med EU moms osv. Stay tuned.

/Bjørn.
Svar
Så skulle I se Spago's i Los Angeles. Det ligner et Audemars / Patek showroom.

mvh Morgan Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)