02-02-2006, 02:52 PM
Hej, jeg er på jagt efter en Rolex Date, i ren stål til min kone.
er der nogen som kan hjælpe her?
mvh. Jan Wulf
er der nogen som kan hjælpe her?
mvh. Jan Wulf
|
Rolex Date
|
|
02-02-2006, 02:52 PM
Hej, jeg er på jagt efter en Rolex Date, i ren stål til min kone.
er der nogen som kan hjælpe her? mvh. Jan Wulf
02-02-2006, 03:57 PM
Du kan jo kigge på salgssiderne eller i "Good/Bad Guys" forumet, hvor vi jævnligt har omtalt forskellige forhandlere af nyt og brugt både i ind og udland. Jeg er også overbevist om, at du kan gå ind til Povl Klarlund eller hvem, der er din nærmeste autoriserede forhandler, og svinge plastic-kortet. Det sidste har jeg prøvet et par gange, og det er en yderst behagelig oplevelse.
Hvis du har fundet noget konkret, så fortæl os om det, og vi kan sikkert komme med mange gode råd a la: "for dyrt", "godt køb", "mon ikke det er en kopi", "pas på ham" eller lignende. /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
02-02-2006, 05:57 PM
Hej Bjørn tak for hjælpen, jeg kigger.
bjorn_e58 Skrev:Du kan jo kigge på salgssiderne eller i "Good/Bad Guys" forumet, hvor vi jævnligt har omtalt forskellige forhandlere af nyt og brugt både i ind og udland. Jeg er også overbevist om, at du kan gå ind til Povl Klarlund eller hvem, der er din nærmeste autoriserede forhandler, og svinge plastic-kortet. Det sidste har jeg prøvet et par gange, og det er en yderst behagelig oplevelse. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|