Planet Ocean
Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad listeprisen er på en Planet Ocean med lænke og med rem?
Hvor ligger niveauet på det grå markede?

Har modellen ændret sig siden den blev lanceret eller findes den i to størrelser?

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Modellen skulle ikke være ændret siden den kom (det er jo ikke engang et år endnu).

Listeprisen med lænke er 21.700,- og med rem mener jeg er den 21.100,-

jeg har selv et PO i stor størrelse, i sort og er vildt glad for det. Mit vinder kun ½ sekund i døgnet, så det er dejligt at det ikke svinger mere...
Svar
Det er korrekt at den at den findes i 2 størrelser 42 og 45,5 mm, prisen er den samme for begge størrelser. Begge størrelser har været lavet siden introduktionen af PO
Svar
Citat:Er der nogen der kan fortælle mig hvad listeprisen er på en Planet Ocean med lænke og med rem?
Hvor ligger niveauet på det grå markede?

Har modellen ændret sig siden den blev lanceret eller findes den i to størrelser?

Ja det er korrekt 21.700 med lænke og 21.100 med rem (læder ell gummi) MEN vær dog opmærksom på prisstigning på Omega. Kan forstå at nogler forhandlere allerede har forhøjet deres udsalgspris.

Prisen på det grå marked er ligger på 15 k og opefter alt efter hvor risikovillig du er!! Icon_e_biggrin ( Jeg har selv et på vej )

Modellen har ikke ændret sig. Produceres i to farver - Sort bezel, sort skive og orange bezel sort skive med orange tal. Rem, lænke kan du kombinerer som du vil. Fås med gummi, stållænke og læderrem i mørk brun og orange

Ja...uret findes i 2 størrelser... 42mm og 45,5 mm. Værket er det samme. Viserne på 45,5mm er en anelse længere og yderste spor/griberiller på bezelen har også en anelse større afstand (samme antal på en større omkreds)

Gør dig selv den tjeneste at prøve begge størrelse inden du evt. bestiller et.

Jeg selv har et forholdsvis lille/tyndt håndled (ca. 17 cm omkreds) men var vild med 45.5mm. Jeg syntes 42mm´eren syner mindre end det er.

Hold os informeret om hvordan dit valg falder ud og spørg endelig igen... Icon_e_biggrin

mvh
-Lohse-
İmage
Svar
Tak alle. Det var lige hvad jeg sulle vide i første omgang.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg har stadig planet ocean til gammel pris 19200 og 19800 med henholdsvis rem og lænke.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)