Køb af Panerai
Jeg går og overvejer om jeg skal prøve en pan, men men men. Jeg kan ikke forenes med remmen (ligner en stor kuffert rem), og synes jeg (personligt) at den ser væsentlig bedre ud med lænke. Hvad er et godt køb mellen 20 og 30k gerne med dato.

Claus Larsen
Svar
Claus Larsen Skrev:Jeg går og overvejer om jeg skal prøve en pan, men men men. Jeg kan ikke forenes med remmen (ligner en stor kuffert rem), og synes jeg (personligt) at den ser væsentlig bedre ud med lænke. Hvad er et godt køb mellen 20 og 30k gerne med dato.

Claus Larsen

Hej Claus
Så lyder det som om at det er PAM220 i stål eller PAM221 i titanium du skal kigge på, hvis du vil have et 44 mm. De lægger dog omkring 40.000 kr. fra nye. De er først blevet introduceret i år så det vil måske være svært at finde dem brugt.
Hvis du skal have et brugt kan du se efter et PAM91. Det er er udgået og burde vel kunne købes for omkring 30.000 kr. brugt.

Chronografer ved jeg desværre ikke så meget om, hvis det er dem du skulle være interesseret i.
Svar
Med dato ?........ja så ville jeg personligt gå efter PAM00104 med dato og automatikværk. Den er 44mm. og listeprisen med rem er 27.000,- Dkr.

God jagt Icon_cool
Svar
HenrikT Skrev:Med dato ?........ja så ville jeg personligt gå efter PAM00104 med dato og automatikværk. Den er 44mm. og listeprisen med rem er 27.000,- Dkr.

God jagt Icon_cool

Og hvad så med lænken som han spørger om, hvis det ikke skal være en aftermarket? Så holder det jo ikke.
Svar
Citat:og hvad så med lænken som han spørger om, hvis det ikke skal være en aftermarket? Så holder det jo ikke.

Nej men den fås nok for ca. 24K hos smwatches.com. Så må det kunne holdes lige under 30K med lænke.

MVH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)