Svar: 207
Tråde: 37
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Som erhvervsskadet ingeniør kunne jeg ikke stå for denne model.
Her er den nye baby:
[url]"http://www.giulianomazzuoli.com/manometro_exceptions.html">http://www.giulianomazzuoli.com/manomet ... tions.html[/url]
men med brun rem og med kasse i børstet stål.
•
Uret er kun på vej til mig! Jeg må vente endnu en uges tid. I øvrigt har jeg ikke et camera der kan tage billeder rigtigt tæt på men det er på min ønskeseddel. Er der nogen der har et forslag til et godt apparat?
•
Svar: 253
Tråde: 36
Enig i dèt med at viserne synes lidt små............men FEDT UR !....er da vild med det. Hvad måtte du bløde ( $$ ) for dèt ?
MVH Henrik
•
Designideen med uret er jo netop, at det skal ligne et manometer (se firmaets link til Alfa Romeo) og, hvis du fjener viserne, er ligheden slående. Jeg tror det er med vilje, at viserne ikke skal dominere!
•
Jamen det ER lækkert.........te`løk !. Hvad er listeprisen på sådan en fætter ??......godt 20K ikk`?
•
Ja listeprisen er USD 3250/1750 pund.
•
- men det er stadig muligt at få dem noget billigere. Det stopper dog snart. De er blevet voldsomt populære i det store udland og produktionen er meget lille.
•
Svar: 253
Tråde: 36
hamper pris med et ETA 2824 værk, men skal vel ikke klage - det er jo et virkeligt sejt og gennemprøvet værk, selv om det ikke er dyrt. Kan godt forstå at du har kastet næsten 20K efter det ur...........det er virkelig særpræget og lækkert.
Og hvis et ur smiler til èn, så er man jo "solgt"
Også mig der skrev som "guest" før ( glemte at logge ind )
MVH
•