Erfaringer med: johnlarsen34@hotmail.com
#1
Hej,

jeg har set nogle annoncer fra en John Larsen (<!-- e --><a href="mailto:johnlarsen34@hotmail.com">johnlarsen34@hotmail.com</a><!-- e -->). Er der nogen som har erfaringer med ham ?

Han har bl.a. et nyt Daytona til salg for DKK 16.000 under listepris, hvilket virker en anelse suspekt.

På forhånd tak Icon_e_wink

Vh
Thomas
Svar
#2
Hvis det lyder for godt til at være sandt, er det sikkert for godt til at være sandt Icon_e_confused

Og hvis en person kun kan identificere sig med en hotmail adresse, så er det vist også lidt suspekt.

/Bjørn.
Svar
#3
Hvis det er det Daytona på denne side er det ikke 16k under liste pris men 13k over, det er et stål/stål, og var det et guld/stål er det ikke noget underligt i de 60k.

Søren
Svar
#4
Ups, var vist lidt træt da jeg postede og kom til at forveksle med en anden annonce. Har lige set at det faktisk er stål/stål, så prisen er vel ok.

Icon_smil Thomas
Svar
#5
Ja, ja - vi kan alle sammen lave fejl når vi sidder og surfer på de små timer, men generalt synes jeg vi er rimlig hurtige på aftrækkeren og ikke så lidt skeptiske!
Jeg har aldrig handlet med John Larsen, så jeg har ingen erfaringer at dele ud af på det område, men jeg har talt med ham i tlf. flere gange (og mødt ham en enkelt), og han virker som en flink fyr med réele hensigter.

Han røg en tur i vridemaskinen på et (efter min opfattelse) meget tyndt grundlag. Det er iorden er være en smule skeptisk i en urverden der ofte er præget af kopier, svindlere og andet pak, men vi har også et ansvar over for de mennesker der ufrivilligt bliver "hængt til tørre" på nettet.

Vi bør nok lige klappe hesten engang imellem og sikre os der nu også er hold i vores skepsis. En skepsis jeg personlig mener er okay at diskutere på forumet, og som netop er en af de mange fordele ved at have et sådan forum.
Til gengæld synes jeg ikke det er iorden at iværksætte en desideret nedskydning, medmindre man er 110% sikker på sin sag!

Thomas, dette lille indlæg er myntet generalt og ikke specifikt på dig!

Med venlig hilsen

Michael Reitzel
Svar
#6
Helt enig. Jeg sætter selv stor pris på det input jeg får fra andre almindelige brugeres ucensurede meninger i diverse foraer og jeg forsøger da selv at gøre mit til at holde tonen sober og fastholde et niveau af integritet. Selvfølgelig underminerer man troværdigheden af mediet hvis man ikke underbygger sine påstande og løber med usagligt sladder.

Det var nu egentlig ikke min mening at hænge nogen ud, men blot forespørge på en sælger, som jeg ikke umiddelbart kunne finde nogen information om (kender ikke til nogen vridemaskine)... og det har jeg så til dels fået Icon_smil

Vh
Thomas
Svar
#7
Jeg købte min grønne Submariner af John.

Efter hans eget udsagn: Han er dansker, bosat i Sverige. Har for et par år siden gået ind til div. Rolex forhandlere i Sverige og bestilt Kermits ved dem og sælger dem nu efterhånden som de kommer ind fra forhandlerne og tjener vel en lille slat penge pr stk på dem.

Jeg lavede en handel med ham om en grøn Submariner og betalte vel 34500 mener jeg.
Vi mødtes udenfor Klarlund, gik ind, fik det verificeret og efter manden bag diskens (Ved ikke om han er ejeren eller hvad) udsagn, så kendte de godt John Larsen fra andre handler, han har lavet ved dem.
Vi gik ind i loungen på SAS hotellet ved siden af og lavede transaktionen ur/penge og fik en snak om vind og vejr.
Derefter gik jeg ned i Vintage Ure nede i byen og fik det verificeret der også.
Den var komplet med kasse, kvittering, ægthedsbevis osv.

Jeg var skeptisk da jeg kom derover, men da manden bag disken i Klarlund sagde god for uret, så mener jeg alt var ok.

Har siden været i Thailand og set nogle Kermit kopier og man kan godt se forskel..

Nå, men nu er der da en som rent faktisk har lavet en handel med ham.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)