Alletiders mulighed ???
#11
Vedr. køb i USA skal du bare vide at jeg ville købe et Breitling i en urforretning og opdagede at lænken var godt snasket ind i fedt/sved. Da jeg spurgt hvor det kom fra sagde damen bag disken at der er 30 dages returret på ure og de må så stadig kalde dem for nye. I mine øjne var uret derved brugt. Jeg købte uret i Schweitz i stedet.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#12
Jeg lagde hårdt ud.. Jeg overvejde igennem længere tid at købe omega speedmaster, som jeg også var helt vild med.. (og stadigvæk er i Broadarrow med hvid skive og blå visere!) Men da der plusligt var økonomi til at købe ur, så var der næsten nok til at købe et Rolex Seadweller, som længe havde stået som værede det uopnåelige drømmeur... Jeg overvejede frem og tilbage i cirka en måned, mens pengene nærmet brændte i min lomme.. Og endte med at bestemme mig for at skulle det være så skulle det være, og jeg købte det Rolex Seadweller... Og jeg har ikke fortrudt et eneste sekundt (Som jeg må indrømme at jeg har gjort med MANGE af mine andre sjove ideer som er end med at koste mange penge) Jeg ville mene at du skal vente... og når du HAR pengene til dit Drømmerolex, så lad dem brænde i lommen i en måneds tid... Jeg nåede på den måned at gøre op med mig selv om det skulle være et Sub eller er SD, og jeg glæder mig over mig valg... jeg ville nok ligefrem have været lidt ked af det idag, hvis jeg havde valgt subben... Hvorom alt er... Lad være med at starte småt.. Det er en drøm du skal realisere for dig selv.. gør det ordentligt første gang!

Mvh Anders
Svar
#13
Hvis det er Omega du er tændt på ville jeg vælge et Broad Arrow. Det har efter min mening det et ur skal have: Lækkert design, Speedmaster historien, et lækkert værk, genkendelighed og image. Det vil man altig være glad for at eje. Og så er det iøvrigt også en rar tanke at man sagtens kunne have køt et Rolex for samme penge, men købte det jeg ville have!

Skulle jeg vælge noget andet ville det ikke blive Rolex. Jeg ville kigge på AP Royal Oak. Det er "top of the pop" efter min mening. Design og kvalitet så det batter. Hvad det kan købes til i USA ved jeg ikke!

Men altså i den prisklasse du omtaler er der ikke noget der giver mere value for Money en Omega Speed Master Broad Arrow.

vh Baun
Svar
#14
Lige nu står jeg faktisk i samme situation som Anden under cover, nemlig at jeg har pengene til det ur je gerne vil have og jeg har nøjagtigt samme overvejelser, skal det være et Sub eller et. SD men jeg tror ikke det bliver et problem at bestemme sig når man først får prøvet dem begge.

Med hensyn til Omega, må jeg indrømme at jeg er helt vild med deres design, men Rolex har altid været drømmeuret, så jeg "sparker" til den med det samme og køber et, hvis det så skulle vise sig at jeg skulle blive slemt skuffet, har den heldigvis en god gensalgsværdi og så kan jeg jo investere i et Omega og prøve det.

Men jeg er helt sikker på at det næste (efter Rolex uret Icon_e_biggrin ) bliver et Omega, det er et must også at eje et Seamaster og et Speedmaster.
Svar
#15
A. Madsen Skrev:Lige nu står jeg faktisk i samme situation som Anden under cover, nemlig at jeg har pengene til det ur je gerne vil have og jeg har nøjagtigt samme overvejelser, skal det være et Sub eller et. SD men jeg tror ikke det bliver et problem at bestemme sig når man først får prøvet dem begge.

Med hensyn til Omega, må jeg indrømme at jeg er helt vild med deres design, men Rolex har altid været drømmeuret, så jeg "sparker" til den med det samme og køber et, hvis det så skulle vise sig at jeg skulle blive slemt skuffet, har den heldigvis en god gensalgsværdi og så kan jeg jo investere i et Omega og prøve det.

Men jeg er helt sikker på at det næste (efter Rolex uret Icon_e_biggrin ) bliver et Omega, det er et must også at eje et Seamaster og et Speedmaster.

Jeg lånte et Sub en måneds tid af en god ven.. Sd havde jeg desværre ikke mulighed for at låne.. men efter dagligt at have rodet med Subben, så var jeg sikker på at jeg ikke ville kunne leve med den forstørrede Dato.. Så det blev SD.. Men havde et sub 14060 haft SEL link, så var det nok det som valget var faldet på...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)