Svar: 50
Tråde: 16
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Aug 2004
...kommentarer ønskes
[url]"http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=40689074">http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=40689074[/url]
Anders
•
Svar: 204
Tråde: 47
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Nov 2013
her på siten så finder du masser om netop dette ur.
Der er lige så mange meninger om dette ur som der er indslag.
RXW'eren ligner panerai utroligt meget og har fået dom for dette.
Det er i mine øjne et kopiur, men det skulle være i en virkelig god kvalitet, og jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg tidligere har overvejet at anskaffe et.
Jeg er nu blevet Panerai freak og røget i denne grøft.
Køb det for det det er og hvis du synes det er et fedt ur
•
Peter Jensen
Unregistered
Kender sælger og ved at du kan komme på besøg hos ham og se uret, personligt så er jeg kun til panerai og ikke efterligninger men det er et total fedt oversized ur så er du til den slags og har du ikke de +50K et 127 koster så svar på annoncen og køb uret.
PS: Sælger har også et 127... så kan du se forskellen
Hilsen Peter
•