fundet i Den blå Avis
#1
...kommentarer ønskes Icon_e_confused

[url]"http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=40689074">http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=40689074[/url]

Anders
Svar
#2
alfaekko Skrev:...kommentarer ønskes Icon_e_confused

[url]"http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=40689074">http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=40689074[/url]

Anders

Ja, det har jo absolut intet at gøre med et Panerai udover de har neglet designet fra Fiddy'en.
Der var vidst også en dom der sagde at RXW ikke længere måtte producere dette ur, men de flyttede herefter produktion væk fra Japan.
Svar
#3
her på siten så finder du masser om netop dette ur.

Der er lige så mange meninger om dette ur som der er indslag.

RXW'eren ligner panerai utroligt meget og har fået dom for dette.
Det er i mine øjne et kopiur, men det skulle være i en virkelig god kvalitet, og jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg tidligere har overvejet at anskaffe et.

Jeg er nu blevet Panerai freak og røget i denne grøft.

Køb det for det det er og hvis du synes det er et fedt ur
Svar
#4
Kender sælger og ved at du kan komme på besøg hos ham og se uret, personligt så er jeg kun til panerai og ikke efterligninger men det er et total fedt oversized ur så er du til den slags og har du ikke de +50K et 127 koster så svar på annoncen og køb uret.

PS: Sælger har også et 127... så kan du se forskellen Icon_e_biggrin

Hilsen Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)