Mere informatio
#1
Jeg er på jagt efter det næste Omega.

Jeg tror det bliver et Omega Pie Pan - dem er jeg ved at forelske mig godt og grundigt i.

Før jeg handler ville jeg dog godt vide mere. Jeg har selvfølgelig kigget på Vintageure, men jeg søger mere info som da jeg købte Speedmasteret - altså lidt historie og overblik over modeller mv.

Jeg synes umiddelbart der er stor forskel på hvad de handles til. Jeg har kigget i handlede ure og selvfølgelig også på dem der er til salg pt. Fra godt 4K til 7K og mere hvis det er guld med original lænke. Er der noget udover stand jeg bør tage med i vurdering? Sjælne calibre, størrelse på kasse ea.?

Nogen som ved hvor jeg kommer videre?
Svar
#2
Jeg kan anbefale dig at tale med Bo Mølbak. Han ved en bunke om Omega, og har iøvrigt et par stykker af omtalte model til salg!


Med venlig hilsen

Michael Reitzel
Svar
#3
Ja, jeg vil nok tage en tur til hovedstaden på et eller andet tidspunkt og droppe ind hos Bo Mølbak.

Jeg kommer fra Fyn, så det er ikke så nemt at stikke ind en gang imellem og se på ure og få en snak.

Det jeg søger er nok mere gode addresser på internettet. Fx. fandt jeg på et tidspunk en hjemmeside hvor en Omega Dynamyc entusiast skrev og disse ure. Meget interressant læsning. Måske findes der noget tilsvarende om Pie-Pan urene, man skal bare lige finde det!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)