Silvermagic..
Har nu afsluttet min handel med Markus fra Silvermagic, og kan kun sige at jeg er uhyrre lykkelig for mit nye ur Icon_e_smile

Handlen forløb problemfrit, på trods af mine MEGET mangelfulde evner til at formulere mig på engelsk.. (Markus må have haft en Volapyk-engelsk ordbog ved hånden) Men det hele gik nemt og enkel.. Dog var pengeoverførslen lidt besværlig.. Gik selvf ned i banken, men damen i kassen gloede helt åndsvagt på mig da jeg bad overføre penge til udlandet.. så jeg blev sendt hen til en bankmand, der skulle have skrevet jeg ved ikke hvor meget ned, og underskrift på det osv, for at det kunne lade sig gøre.. forklaringen lød: kontrol af terrorist penge... Fair nok egentligt.. troede bare ikke at det var så besværligt...

Eneste ting jeg kan sætte en finger på, var at jeg ikke fik information om at fakturaen ville komme cirka 14 dage efter, med posten... Så jeg nåede at sende en mail til markus omkring det.. men fik selvf hurtigt svar retur, med forklaringen Icon_e_smile

Alt i alt, en meget positiv oplevelse....
Og det folk siger med at de kager han sender smager sjovt.. det passer ikke.. de smager HAMRENDE godt...
Svar
Anden Skrev:Dog var pengeoverførslen lidt besværlig.. Gik selvf ned i banken, men damen i kassen gloede helt åndsvagt på mig da jeg bad overføre penge til udlandet.. så jeg blev sendt hen til en bankmand, der skulle have skrevet jeg ved ikke hvor meget ned, og underskrift på det osv, for at det kunne lade sig gøre.. forklaringen lød: kontrol af terrorist penge... Fair nok egentligt.. troede bare ikke at det var så besværligt...

Det har godt nok ikke meget med ure at gøre, men jeg har lavet en del overførsler til forskellige udlande (well, tre..., Tyskland, Holland, USA), og alle går helt problemfrit, hvis man har SWIFT/BIC koden for modtager banken og IBAN kontonummer. Det første kan f.eks. være ABNANL2A og det sidste kan f.eks. være NL91ABNA0123456789. Det koster typisk omkring en 50'er at sende via netbank og er formentlig dyrere, hvis man går ind i en filial. Og jeg mener, at grænsen for hvornår man skal oplyse hvad betalingen går til er 250.000; men der husker jeg måske galt. I hvert fald bruges denne oplysning kun til statistik.

/Bjørn.
Svar
Har lige købt et kanon ur af Markus, Kanon service, hurtig levering og forsendelse EXPRESS med UPS, så jeg ikke skulle gå og vente til sent på dagen.
Klart ikke sidste ur købt af MArkus.
Svar
HEY JEG HAR OGSÅ LIGE KØBT ET UR AF MARKUS
MEN DER GÅR SKU NOGET TID HAN SAGE AT JEG VILLE FÅ DET I DEN UGE MED DET ER SKU BLIVET TIL NÆSTE UGE ØVØV
DET ER LIDT SYG AT MAN SKAL BETALE FOR DET NAÅ DET GÅR CA 14 DAGE FOR MAN FÅR DET. HVOR LANGT TID GIK DER FOR I FIK JERS UR??
JEG HAR KØBT ET TAG Heuer Calibre 16 Automatic chronograph.
Tachymeter.
GLÆDER MIT TIL AT FÅ DET PÅ HVAD HAR I KØBT

@BEKKER
Svar
Jeg bestilte et ur hos Markus den 3. juni og har stadig ikke modtaget det! Jeg fik at vide, at der ville gå ca. 3 uger, og der er nu gået over en måned! Hvad endnu værre er, at jeg allerede har betalt pengene, og absolut ingen status har fået fra Markus. Jeg har selv skullet henvende mig for at få en leveringsstatus. Det sidste han fortæller, er at han kontakter mig, så snart han har modtaget uret. Alt i alt har jeg på ingen måde været tilfreds med servicen fra Silvermagic, også selvom jeg skulle få nogle gratis kager med uret...

Hilsen
Forhåbentlig kommende ejer af Fortis B42
Svar
Han sender altid sine ure om onsdagen, så hvis overførelsen af dine penge har krydset, ja så koster det en uge. Han skriver også på sin side, at hvis ikke han har uret på lager, går der ca. 3 uger. Men en ting er helt sikker, han snyder jer ikke. De gange, jeg har kontaktet ham, er der gået under 12 timer, inden svar, og jeg er nok ikke den eneste han skriver med, så det synes jeg er ok. Blot min erfaring....

P.s. Min betaling krydsede også, det kostede en uge.

Mvh
Med venlig hilsen
Klaus Bjerring
Svar
Her stadig svært ved at se hvad billigt der er i SM

Alle urene kan fås til samme pris i DK

Søren
Svar
Ikke helt korrekt. Der kan være en del at sparer,
men det er muligvis afhængeg af model m.m.
Jeg kunne ikke have købt billigere i DK.

Jeg havde et tilbud billigere ved Zeetan, men var ikke klar
til at købe der. Incl. afgift og moms, var prisen ca. 2.000 mindre
end ved Markus.

Jeg valgte Markus, da urene ofte sendes indenfor EU,
og der derfor ikke ekstra udgifter.
Svar
bekker Skrev:HEY JEG HAR OGSÅ LIGE KØBT ET UR AF MARKUS
MEN DER GÅR SKU NOGET TID HAN SAGE AT JEG VILLE FÅ DET I DEN UGE MED DET ER SKU BLIVET TIL NÆSTE UGE ØVØV
DET ER LIDT SYG AT MAN SKAL BETALE FOR DET NAÅ DET GÅR CA 14 DAGE FOR MAN FÅR DET. HVOR LANGT TID GIK DER FOR I FIK JERS UR??
JEG HAR KØBT ET TAG Heuer Calibre 16 Automatic chronograph.
Tachymeter.
GLÆDER MIT TIL AT FÅ DET PÅ HVAD HAR I KØBT

@BEKKER
så fik jeg mit ur idag 13-7-05 kanont ur
så mangler jeg kun min faktura
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)