Er det her aegte??
#1
Hej

Jeg er ny her i dette forum, jeg har desvaerre foerst fundet det EFTER jeg har koebt et Seamaster paa Lauritz.com.

Er der nogen der kan fortaelle mig om det her Seamaster er aegte:
[url]"http://www.lauritz.com/s_j/4.asp?ItemID=485143">http://www.lauritz.com/s_j/4.asp?ItemID=485143[/url]

Er det rigtigt at sekundviseren ikke gaa flydende paa et Seamaster med Quartz vaerk?

Jeg undskylder alle de nok dumme spoergsmaal, men jeg har ikke intereseret mig i Ure ret laenge.

Søren
Svar
#2
Jeg synes det ser fint ud.

Ja viseren går ikke flydende på et Quartzværk.

Der er ingen dumme spørgsmål - kun dumme svar.

/Crook
Svar
#3
Velkommen til forumet, og tillykke med dit nye ur. Det er et lækkert ur, og det skal du nok blive glad for.

Jeg er fuldstændig i ovenstående indlæg: både i at uret er ægte, og i at sekundviseren skal bevæge sig i ”hak”.

Hvis der er noget ved uret du er i tvivl om, kan du altid få en urmager til at se på det. Vær desuden opmærksom på, at der er 14 dages returret på uret.
Med venlig hilsen
Tais
Svar
#4
Det ser fuldstændig ægte ur. Mønsteret på skiven, visernes proportioner, ledene i lænken, så udenpå er alt ægte;_)

Mvh THomas
Svar
#5
Jeg siger mange tak for hjaelpen.

Jeg blev bare lidt nervoes da jeg laeste alle de indlaeg om Lauritz.com.
De havde selvfoelgelig faaet uret lige tilbage i nakken hvis det havde vist sig at vaere falsk.

Jeg kan slet ikke forstaa at Lauritz.com er saa daarlige til ure. Jeg har koebt en del ting paa Lauritz.com, dog aldrig armbaandsure, og hver gang har beskrivelse af varen passet perfekt.

Jeg har nok givet lige i overkanten af hvad det burde koste, men jeg er MEGET glad for det. Men jeg har da besluttet mig for at jeg aldrig koeber brugte ure, der stadig er i produktion mere. Der er nemlig lidt ridser paa spaendet. Ikke meget, kun hvad man kan forvente, men jeg har ogsaa koebt det her ur til at gaa med hver dag, saa jeg ville hurtigt selv havde faaet lavet dem.

Soren
Svar
#6
soernf Skrev:jeg har da besluttet mig for at jeg aldrig koeber brugte ure, der stadig er i produktion mere. Der er nemlig lidt ridser paa spaendet. Ikke meget, kun hvad man kan forvente, men jeg har ogsaa koebt det her ur til at gaa med hver dag, saa jeg ville hurtigt selv havde faaet lavet dem.

Soren

Hej Søren

Ridserne skal du ikke være kede af, de kommer alligevel hurtigt på et nyt ur, og så slipper du for at være ked af selv at have lavet dem. Icon_smil

Hvis det er for meget, så kan du få lænke og ur poleret op. Er det overflade ridser, som du beskriver, så kan de let fjernes helt. Det er noget alle urmagere kan klare. Vær lige opmærksom på, at urmageren er vandt til Omegas lænke, hvor der er matpoleret og blankpoleret blandet.

/Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)