Speedmaster Split Second
Hej alle
For nogle år siden havde Omega en Speedmastermodel der hed Split Second. Jeg har ladet mig fortælle at den kun blev solgt i ganske få eksemplarer i Danmark, og at Omega stoppede produktionen fordi værket var for dyrt.
Jeg overvejer at købe modellen, hvis jeg kan få fat på den, men ville høre Jer hvad i synes om den, og hvad man i givet fald skal give for uret. Så vidt jeg husker kostede modellen med lænke i underkanten af 30.000 kr., men hvad skal man give for det nu?
Svar
Hej cartman

Du har hørt rigtigt, mener der er solgt 4-5 stykker i DK, prisen var omkring de 30000,-
Tror heller ikke det er muligt at få en ny, så en brugt skal du vel give fra 15-18k for vil jeg tro... Har du set den i virkeligheden ?? Er muligt jeg kan skaffe en brugt til dig hvis du er interreseret. Den havde ref.nr: 3540.50.00, den er med koksgrå skive.

Icon_cool OJ
Svar
Hej Cartman

På luksusure.dk under Speedmaster er der et Speedmaster Split Second
Ref. 3840.50.31, til en pris på kr 25.097,00

Er det sådan noget du leder efter Icon_question

Herunder er beskrivelsen fra deres hjemmeside:

Speedmaster Automatic Chronograph Chronometer, dial: Black

Model: Ref. 3840.50.31
Udgave: Split Second
Lager: Ikke på lager (lev. ca 15 dage)
Pris:
kr 25.097,00

Beskrivelse: Stainless Steel Case, Black (perforated) Leather Strap, Black Carbon Fiber Dial, Split Second Chronograph (second stop watch fuction operated by the button at 10 o'clock), Luminous hands & hour markers, Sapphire Crystal with Anti-Reflective coating, COSC Certified Chronometer, Water Resisitant to 100m/330ft. 42mm Diameter.
Se flere detaljer om uret på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.omega.ch">www.omega.ch</a><!-- w -->

Icon_e_biggrin Kim
Svar
Jeps det er det jeg søger (overvejer stadig). Jeg troede det ville være dyrere end 15-18.000 kr. Hvad er forumets holdning til modellen? (værk, udseende mv.)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)