smwatches Vs. uhrenhaeffner
#1
sådan lidt for sjov og nysgerrighed har jeg i ugens løb rettet et par henvendelser til ovenstående med nogle priser på ure, de ikke havde på nettet.

min konklusion er at haeffner er væsentlig billigere end silvermagic.

blot til orientering.

mikael
Svar
#2
Interessant.

Hva´snakker vi om, nye eller brugte ure?
Kan du ikke oplyse om hvilke ure du spurgte om Mikael, og deres priser naturligvis Icon_e_biggrin

Haeffners hjemmeside er ikke særlig overskuelig efter min mening. Kan man bestille HELT NYE ure der på samme måde som hos Silvermagic?
Svar
#3
nye ure, Sinn og tag heuer. begge mærker var billigere hos Haeffner.

Mikael
Svar
#4
Mikael Lange Skrev:nye ure, Sinn og tag heuer. begge mærker var billigere hos Haeffner.

Mikael

Hvad angår Rolex har jeg altid fået billigere priser hos Silvermagic end hos Haeffner.
Svar
#5
Jeg har aldrig selv handlet hos Haefner, men udfra hans hjemmeside har jeg altid syntes hans priser lød fornuftige. Men senest, hvor jeg var inde og surfe lidt, så jeg ham anoncere en ny Seadweller til ca 30.000 dkr og et nyt SS Daytona til ca 70.000 dkr. Det kan da bestemt ikke siges at være billigt.
Mvh Gustav
Svar
#6
nej Uhrenhaeffners rolex priser er absolut, som oftest, ikke fordelagtige. Du nævner selv daytona til ca 70k (ca 22k over listepris), men det som er lidt sjovt er at omsætningshastigheden på disse er faldet gevaldigt når man både kigger i dk men også internationalt da folk efterhånden ikke gider at give over 20 k over listpris!!

Dog skal det siges at haeffner har særdeles konkurrencedygtige priser på mange andre mærker, og så gør det absolut ikke noget at man får en ekstra 1000 dages garanti på alle deres ure! Har købt en del ure hos haeffner og servicen og informationen er ganske enkelt helt i særklasse! Kan varmt anbefale at handle med dem!

Mvh THomas Bech
Svar
#7
at Häffner pt har et 1 år gammelt Explorer II til salg til ca 20.500 og naturligvis med 1000 dages garanti. Det er da bestemt rimeligt og billigere end disse sælges af private mange steder - f.eks. her på sitet.....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)