Lidt Nyt om Urdagen i Horsens
#1
Så nærmer vi os Deadline for tilmeldinger til vores urdag på Jørgensens Hotel den 30. april.

Har du endnu ikke fået meldt dig til så kan du stadigt nå det på email <!-- e --><a href="mailto:vork@post.tele.dk">vork@post.tele.dk</a><!-- e -->, pris pr. person dkr 245.00 incl. bl.a. middag i Eydes kælder som ligger lige under hotellet. Se iøvrigt tidligere tråd om Urdag Horsens.

Urdagen er selvfølgelig for begge køn, så tag konen, kærsten eller hvad du han med det er godt med fælles interesser

For at gøre tingene lidt anderledes har vi inviteret nogle få men spændende urimportører, som vil komme og fortælle lidt om, eller blot vise deres ure frem, Vi har indtil nu fået tilsagn om at følgende mærker er repræsenterede.

Omega - Dubey & Schaldenbrand - Fortis

Vi mangler stadigt tilbagemelding fra et par andre importørere så de kommer på listen senere.

Snyd ikke dig selv for denne oplevelse, forhåbenligt den første i rækken af en årligt tilbagevendende urdag, men det er du selv med til at bestemme.

Ses vi ?. Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#2
Nogle stykker har spurgt mig om de kunne tage konen / kærsten med den 30. april da hun også interesserede sig for ure men at hun ikke ville være eneste af hunkøn blandt alle mændene.

Så som skrevet ovenstående, tag hende endeligt med der kommer et par andre quinder også, så der bliver andet kønt at se på end kun urene.

Ps. du har stadig 5 dage til at tilmelde dig / jer i. Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#3
Så er der 3 dage tilbage og tilmelde sig i for urdag i Horsens, jeg vedhæfter lige programmet såfremt det skulle være smuttet for dig.


Fortis - Dubet & Schaldenbrand - Omega - Maurice LaCroix
Vil være repræsentedede af importørene i Danmark, måske kunne der blive et godt tilbud.

Tag også dine egne ure med det kunne jo være at du fik et tilbud du ikke kan sige nej til, eller måske finder du drømmeuret hos en af de andre deltagerer denne dag.




Tid: 30. april kl.15:00
Sted: Jørgensens Hotel, Søndergade 17-19, 8700 Horsens

[url]"http://www.jorgensens-hotel.dk/dk/default.asp">http://www.jorgensens-hotel.dk/dk/default.asp[/url]

Pris: Dkr. 245.00

Hvad får jeg for pengene.

Kl. 15:00 kaffe & kage i kongelokalet
Kl. 18:00 Byens Bedste ben i Eydes Kælder under hotellet- bbq grillben
med tilbehør samt øl, vand eller vin.

Efter middagen har vi igen kongelokalet til rådighed indtil kl. ?

Hvis nogen skulle ønske at lave en weekend ud af det kan jeg anbefale at leje værelse på hotellet som er et af de mest spændende i Østjylland.

Ure kan under middagen låses inde i Boks hos Urmager Halse som ligger ca. 100 mtr. fra hotellet.

Formålet er selvfølgeligt en hyggelig dag med andre urfreaks og det netværk som det kan være en begyndelse til, fagligt vil jeg prøve at finde noget spændende at få frem også men det bliver overraskelsen.

Tilmelding senest 15. april på email <!-- e --><a href="mailto:vork@post.tele.dk">vork@post.tele.dk</a><!-- e -->, du får herefter en bekræftelse og et kontonr. for endelig tilmelding.

Men vi har kun plads til ca. 30-40 personer så først til mølle .........
Så glæd dig selv og ikke mindst mig med en hurtig tilmelding.

mvh

Bjarne
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#4
Nu nærmer vi os hurtigt vores urdag i Horsens, det er skønt at se at 25 på nuværende tidspunkt har meldt sig til så vi skal nok få en hyggelig dag ud af det.

Der er stadig plads til et par stykker mere, men på mandag skal jeg give det endelige antal til Jørgensens Hotel i Horsens hvor vi har fået lokaler, og hvor vi senere spiser - se beskrivelsen ovenfor.

Så er du endnu ikke meldt til så har du stadig resten af weekenden til at beslutte dig til et hyggeligt samvær med andre urfreaks, både amatører og professionelle i form af urmagere og importører, som alle kommer og viser nogle af deres ure frem.

Det bliver første gang et sådan arrangement sker på denne side af storebælt, så snyd ikke dig selv for denne oplevelse.

Ses vi - vi ses Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)