At handle med ure
#1
Hej forum..

Jeg har siddet med tanken om at når man nu handler med ure. Bytter man så ure imellem sig, og evt kontanter.

Eller bytter man også ure med andre ting som har evt ens interesse..?

Mvh Veigt
Ure er go' stil..!!
Svar
#2
JA
Nej - jeg ved ikke hvad klokken er !
Svar
#3
Det var faktisk en ok ide Viegt kunne godt tænke mig en gang imellem
at bytte min kone med et Audemars Piguet Royal Oak. Icon_e_biggrin

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
#4
Jeg har et AP RO jumbo jeg gerne vil af med. Jeg foretrækker nu rent salg eller byt med ROO chrono. Om der er basis for en byttehandel afhænger vel lidt af konens "stand" Icon_e_wink Jeg vil foretrække NIB frem for vintage Icon_e_biggrin Du kan jo også prøve at købe et nyt Royal Oak. I nogle tilfælde vil det nok automatisk medføre at konen også var væk.

Mads Gjødesen
Svar
#5
NIB kone - New in box - er det en død kone eller ?? - hvad kan man bruge hende til .....

Ja vi er vist ikke nået så langt på Fyn endnu ...
Svar
#6
Hej NP
Læg nu ikke for meget i det. Jeg mente bare at skulle man bytte, var en yngre "model" at foretrække frem for en gammel kone. I ur-terminologien må det jo så være en NIB frem for en vintage kone. Get it...???

Mads Gjødesen
Svar
#7
Mads Gjødesen Skrev:Hej NP
Læg nu ikke for meget i det. Jeg mente bare at skulle man bytte, var en yngre "model" at foretrække frem for en gammel kone. I ur-terminologien må det jo så være en NIB frem for en vintage kone. Get it...???

Mads Gjødesen
For mit vedkommende foretrækker jeg et dyrt ur frem for en dyr kone.
Dels bevarer uret sin værdi og dels er det jo kun urets anskaffelse der er dyr. Ingen af delene kan man hævde om konen. Icon_e_wink
Ib Jensen
Svar
#8
hej mads,

ja, jeg er helt med - jeg legede bare lidt med ordene ....

np
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)