hæ hæ, snøft ja der er desværre ikke råd til andet pt
Det kommer jo fuldstændig an på dit behov, hvad skla du bruge uret til, vil du udstråle noget bestemt, hvd skal du bruge uret til, bekymrer du dig om gensalgsværdi etc etc!
Under normale omstændigheder ville jeg nok anbefale dig Omegaen, MEN lige præcis den model (speedmaster aut) står for mig som et plagiat af en speedy, og uret er slet ikke , oprindeligt, tænkt som et aut. ur, det er blot (okey nu kommer hardcore omega fans på nakken af mig

) Omegas forsøg på at udnytte det marked, som gerne vil have en speedmaster-agtig model men som ikke vil have den med det rigtige manuelle værk og akryl glas

. Skivedesignet er også lidt malplaceret, blot min mening!
Jeg ville nok vælge Oris, af flere årsager! Mere value for dine penge, 7750'eren sidder sjovt nok også i Seamaster chronograph, nogle IWC etc etc etc, ikke noget horologisk (rigtig stavet?!?) vidunder, men en god arbejdshest, og kvaliteten af ORis tja prøv at tage deres lænke til et TT1 dive ri hånden og sammenlign med en oyster lænke;-).
´Hvis du alligevel er i det prisleje ville jeg måske også kigge på den rigtige speedy, jeg synes ganske enkelt ikke at der findes en federe/mere tidsløs (og den historiske værdi) chronograph i prislejet 20k-!!!
Eller hvad med en FOrtis b42?!?
Mvh THomas Bech (som snart får en pam x i studiegave af Kim

)