Breitling Chrono Avenger
#1
Breitling Chrono Avenger... med krokorem. Dette er uret som overvejes meget.

Kender ikke meget til Breitling. Er denne model populær i dk. 44mm. syntes som en rimelig "klods" om håndleddet..... er dette et meget stort ur? Icon_e_confused
Har selv Rolex. 40mm.

Hvad syntes I.?

John S.
Svar
#2
Ja, med sine 44 mm i diameter og en tykkelse på 17, 6 mm vil jeg sige at Chrono Avenger er et stort ur.
Med venlig hilsen
Tais
Svar
#3
[quote="John S."]Breitling Chrono Avenger... med krokorem. Dette er uret som overvejes meget.

Kender ikke meget til Breitling. Er denne model populær i dk. 44mm. syntes som en rimelig "klods" om håndleddet..... er dette et meget stort ur? Icon_e_confused
Har selv Rolex. 40mm.

Hvad syntes I.?

HVad mener du med populær?!? Gensalgsværdi?!? Generelt (men det gælder jo næsten alle ure) taber Breitling relativt meget af sin værdi når man først har haft dem på hånden, MEN Chrono Avengeren er et suverænt fedt ur. Især når man som mig har store håndled ser det rigtig godt ud med et oversized breitling! Min seamaster ligner næsten et dameur når jeg sammenligner det med f.eks en B42!

Mvh THomas BEch
Svar
#4
Hej

Jeg var lidt itvivl da uret er med sine 44 mm. en ordentlig "klods" om håndleddet. Sælgeren hos Hvelpelund kom med samme model men med et mål på mere end 48 mm.... tak.... den var for dominerende.... Icon_e_surprised

Mit kendskab til Breitling er minimal - jeg har endnu engang besøgt Vhelplund idag. Jeg måtte se uret endnu engang. Uret fik skiftet titaniumslænken til fordel for en brun krokorem.
Uret er nu bestilt som ovenstående og forventes til levering i næste uge.

Tænk engang at jeg skulle have et Breitling.... dette var utænkeligt for bare måneder siden..... men fortrydelsen vil ikke ske.

Nu for mine Rolex kamp til stregen.. Icon_e_biggrin

Hilsen John
Svar
#5
ja det er selvfølgelig ikke et helt lille ur Icon_rolleyes

Har du mulighed for at poste nogle scans når uret kommer?!?

Mvh THomas Bech
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)