MEGA fejlkøb!!!
#1
Mon ikke vi er mange der mindst én gang har fortaget et decideret MEGA fejlkøb? Jeg ved jeg har, desværre også mere end en gang Icon_e_sad

Bare sådan for sjov........ hvilket fejlkøb har været jeres største, og hvor lang tid holdt i pinen ud inden "ugly" blev solgt??

Personligt har jeg som nævnt desværre en del at vælge imellem, men en af de helt store fejl var en Omega Railmaster. Havde aldrig set nøjagtig samme model live før så det var naturligvis noget af et sats.
Rimelig stor diameter og flad som en pandekage er altså ikke noget for mig - fandt jeg ud af Icon_e_surprised
Leveret fredag eftermiddag......solgt mandag formiddag. Havde jeg haft tid om lørdagen var den blevet solgt der Icon_e_biggrin

(Billedet har jeg gaflet fra det store Internet).

İmage
Svar
#2
Ellers et ganske flot ur.... hvor meget gav du for det og hvem handlede du med, bare ren og skær interresse..... Icon_e_smile

Mvh OJ
Svar
#3
Absolut et flot ur.
Faldt for den helt enkle skive, men desværre så uret højst besynderligt ud på min korte fede arm Icon_e_biggrin

Fik det leveret spritnyt fra Alpelandet til en god pris. Mener det koster omkring 18K i DK.
Svar
#4
Kan godt forstå, at et ellers lækkert ur kan se helt forkert ud på ens arm - jeg kan f.eks. ikke gå med et Panerai - det ligner en brosten med en glasskive og et reb bundet rundt om håndledet.

Har ellers kigget meget på Railmasteren - jeg syntes det er megaflot - du er klar over, at man vist nok kan få det i tre forskellige størrelser ikke?

/C
Svar
#5
Jeg er vild med Railmasteren.. Har været på nippet til at købe den store model - den med selvoptræk..

Der må være et andet af dine (skriver du) mange ups-køb som vi kan blive mere enige om... Icon_smil

Iøvrigt tak for de mange billeder, Tandhüser!

En god urdag til alle.

Nikolaj
Svar
#6
cebbesen Skrev:Kan godt forstå, at et ellers lækkert ur kan se helt forkert ud på ens arm - jeg kan f.eks. ikke gå med et Panerai - det ligner en brosten med en glasskive og et reb bundet rundt om håndledet.

Har ellers kigget meget på Railmasteren - jeg syntes det er megaflot - du er klar over, at man vist nok kan få det i tre forskellige størrelser ikke?

/C

I know.
Svar
#7
Tandhüser Skrev:Mon ikke vi er mange der mindst én gang har fortaget et decideret MEGA fejlkøb? Jeg ved jeg har, desværre også mere end en gang Icon_e_sad

Bare sådan for sjov........ hvilket fejlkøb har været jeres største, og hvor lang tid holdt i pinen ud inden "ugly" blev solgt??

Personligt har jeg som nævnt desværre en del at vælge imellem, men en af de helt store fejl var en Omega Railmaster. Havde aldrig set nøjagtig samme model live før så det var naturligvis noget af et sats.
Rimelig stor diameter og flad som en pandekage er altså ikke noget for mig - fandt jeg ud af Icon_e_surprised
Leveret fredag eftermiddag......solgt mandag formiddag. Havde jeg haft tid om lørdagen var den blevet solgt der Icon_e_biggrin

(Billedet har jeg gaflet fra det store Internet).

İmage
du skal også lige ha en tak fra mig for dine flotte billeder. Var der ikke noget med tanker om en billed bank i vintage ure?
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)