Replica
Kære eksperter.
Hvad køber man egentlig hvis man køber replica ure. Er der ikke tale om kopier i i mere eller mindre god kvalitet.
Kan nogen forklare hvorfor man skulle give 1000 dollar for en Rolex kopi. Der må være noget jeg ikke forstår? Icon_e_confused

God weekend

Speedy Icon_e_wink
Svar
Hej Speedy

Glæd dig over at du ikke er den eneste der ikke forstår at nogen ofre mange eller få penge på et ur der kun er fake, det er og bør kun være et teenager fænomen.

Jeg tvivler meget på om ret mange her i forumet har ret meget forståelse herfor.

Desværre mener jeg at mange af de nye urmærker der dukker op i disse år, kik evt. på Lauritz.com, Qxl, Gauguin og mange andre steder, i bund og grund også er at betragte som fake eller efterligning af kendte urproducenter som de mere eller mindre bevist kopierer.

For 1000 $ kan du få meget ur at god kvalitet, så hvis du står i valget så brug pengene på et brugt ur det holder pengene, men med et fakeur er pengene spildt. Icon_rolleyes
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Speedy Skrev:Kære eksperter.
Hvad køber man egentlig hvis man køber replica ure. Er der ikke tale om kopier i i mere eller mindre god kvalitet.
Kan nogen forklare hvorfor man skulle give 1000 dollar for en Rolex kopi. Der må være noget jeg ikke forstår? Icon_e_confused

God weekend

Speedy Icon_e_wink

Jeg forstår det heller ikke .... Icon_e_wink
Svar
Jeg skulle ud og spise hos en af mine venners ven.
(Ja det lyder kringlet) hvor der også kommer 10 andre fyre.
( En rigtig herre frokost ).
Da værten høre at jeg er glad for ure, viser han stolt sit nye ur,
og spørge hvad jeg syntes, og han sige rigtig glad at jeg skal gætte på hvad det koster og han fortæller at han syntes han har gjort en super god forretning. Så ser jeg uret. Et super kikset Rolex Datona kopi ur som det tager mig 7 sekunder at spotte at det er fake.
Nu skal det lige siges at han har fortalt alle at det er et ægte Datona.
Og han har også fortalt at han kun har givet 30,000 for det og lavet en super forretning.

Men ærlig som jeg er fortæller jeg at det er et grimt og et meget dårligt
kopi ur som jeg vil give 500 kr for, så jeg kan kaste det ud for 5 sal.
Da alle begynder at grine over at han er spottet som en løgner, for han havde købt det i Kina, Går han helt i sort og smider os alle 12 ud af hans
lejlighed og prøver fra 5 sal at ramme os med maden. Han rammer ikke os
men en ægte Mercedes 500 Sl med et fad leverpostej så der kommer skader for 75,000, bliver anholdt af politiet da han rammer deres bil
med et glas karry sild og fik 500 kr i bøde for gade uorden.

Jeg ved ikke helt hvad moralen er men der må være en. Icon_e_wink

Mvh.
Kim.A.S.I
Svar
Ha ha, god historie, minder mig om en vandrehiostorie, men den skal jeg spare Jer for.
Nu går jeg ikke ud fra at "hele historien" er sand, men det gør jo ikke noget, når bare den ilustrerer alvorligt problem. Værten i historien skal skam nok findes i adskillige afskygninger rundt omkring!

Tak for historien

Speedy Icon_cool
Svar
Hej Speedy.

Jeg har faktisk ikke overdrevet min historie.

For der skete faktisk det mere at der var et par af hans venner der prøvet at få ham
til at slappe af, men da han ikke gad tale med dem skete al samtale gennem hans brevsprække.

Men dette blev han endnu mere sur over. Så han ville han tisse på dem når de talte til ham gennem brevsprækken
Men til hans uheld kom hans kæreste hjem og ville tale med ham og så var det hende der åbnet hans brevsprække da han skulle lade vandet.

Hvad der skete med den episode ved jeg dog ikke.

Mvh.
Kim.A.S.I
Svar
Kim.A.S.I Skrev:Jeg skulle ud og spise hos en af mine venners ven.
(Ja det lyder kringlet) hvor der også kommer 10 andre fyre.
( En rigtig herre frokost ).
Da værten høre at jeg er glad for ure, viser han stolt sit nye ur,
og spørge hvad jeg syntes, og han sige rigtig glad at jeg skal gætte på hvad det koster og han fortæller at han syntes han har gjort en super god forretning. Så ser jeg uret. Et super kikset Rolex Datona kopi ur som det tager mig 7 sekunder at spotte at det er fake.
Nu skal det lige siges at han har fortalt alle at det er et ægte Datona.
Og han har også fortalt at han kun har givet 30,000 for det og lavet en super forretning.

Men ærlig som jeg er fortæller jeg at det er et grimt og et meget dårligt
kopi ur som jeg vil give 500 kr for, så jeg kan kaste det ud for 5 sal.
Da alle begynder at grine over at han er spottet som en løgner, for han havde købt det i Kina, Går han helt i sort og smider os alle 12 ud af hans
lejlighed og prøver fra 5 sal at ramme os med maden. Han rammer ikke os
men en ægte Mercedes 500 Sl med et fad leverpostej så der kommer skader for 75,000, bliver anholdt af politiet da han rammer deres bil
med et glas karry sild og fik 500 kr i bøde for gade uorden.

Jeg ved ikke helt hvad moralen er men der må være en. Icon_e_wink

Mvh.
Kim.A.S.I

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Det er da for vildt Icon_e_surprised
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Jeg er efterhånden også ved at være løbet tør for ord!

Speedy Icon_e_wink
Svar
[quote="Speedy"]Ha ha, god historie, minder mig om en vandrehiostorie, men den skal jeg spare Jer for.
quote]

Nej.. Kom endelig med den Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Nej.. Kom endelig med den Icon_e_biggrin[/quote]

Nej, det må blive til mit første urmøde som forhåbentlig bliver annonceret på et tidspunkt! Ærgerlig over at jeg ikke var aktiv på sitet, da I havde mødet på Holmen!

VH Speedy Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)