Hej med Jer Rolex eksperter
Kunne efterhånden godt tænke mig mit første Rolex.
Skal være stål, og helst ikke for "fimset" hvis I ved hvad jeg mener. Er til det lidt mere rå design. Findes det overhovedet indenfor dette mårke, måske exploreren, men den er vel dyr?
Max pris 20 K, men hellere 12-15.
Hvad ville du købe?
på forhånd tak!
Ny på sitet!
•
Svar: 33
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Smag er selvfølgelig vidt forskellig, men hvis jeg var dig, så ville jeg kigge på en GMT-Master II, som du fint kan finde til 20K eller lige derunder i brugt. Det kan godt være, at du vil kalde den blå/røde vignet for fimset, men så vælg modellen med sort/rød, der er lidt mere afdæmpet.
Hvis ikke en GMT'er falder i din smag, så ville jeg tage Submariner.
Mvh
Klaus
•
Svar: 316
Tråde: 14
ny Skrev:Hej med Jer Rolex eksperter
Kunne efterhånden godt tænke mig mit første Rolex.
Skal være stål, og helst ikke for "fimset" hvis I ved hvad jeg mener. Er til det lidt mere rå design. Findes det overhovedet indenfor dette mårke, måske exploreren, men den er vel dyr?
Max pris 20 K, men hellere 12-15.
Hvad ville du købe?
på forhånd tak!
Ny på sitet!
Hmmm... prisrammen gør, at jeg umiddelbart vil foreslå en tidløs klassisker som Submarineren uden dato. Hvis du er til vintage, så køb en ref. 5513 og hvis du er til moderne, så køb en 14060 el. 14060M. En 5513 fra midt 80'erne burde kunne finde til ml. 17 og 20.000. En 14060'er fra midt/slut 90'erne koster nogenlunde det samme.
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
burde du nok kunne finde en flot 1680-er til lige under 20k eller hvad med henrik Werners 16610 fra 1999 til 20 k, den er formentlig nyserviceret ellers kan du nok blive nødt til at lægge 2k oveni til et service.
Mikael
•