Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det var pinligt.
Med venlig hilsen
Christian
•
apropros "Clint Eastwood" er der en grund til at modellen bærer dette navn. Er det fordi Clinten har båret modellen i en film, eller??
Mvh
Morten
•
Svar: 316
Tråde: 14
Morten Skrev:apropros "Clint Eastwood" er der en grund til at modellen bærer dette navn. Er det fordi Clinten har båret modellen i en film, eller??
Mvh
Morten
Ja han har båret det i div. film. Senest i "In the line of fire" (det er hans private ur, som han også bruger når han ikke er på lærredet...)
•
Svar: 316
Tråde: 14
Gæst Skrev:Når nu man tage bagkassen af for at skyde et par billeder af værket er der så ikke stor risiko for at der komme støv og lign. ind og skaber knas i maskineriet ?
Tager f.eks <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rolexsamler.dk">www.rolexsamler.dk</a><!-- w --> Mikael Hansen nogensinde bagkassen af sine ure ? Er bare uhæmmet nysgerrig
Det gør han ikke
De billeder jeg har af værker har jeg haft lejlighed til at "skyde" hos en urmager ven med eget værksted .... og når ure lig mine egne har været til service eller lign. har jeg skyndt mig at hive kameraet frem ... mine egne bliver kun åbnet af Klarlund når de med års mellemrum er til service ... Håber du fik din nysgerrig stillet
•