Rolex GMT "Clint Eastwood"
Er der noget der er gaaet total forbi min naese??

Har Rolex lavet en gmt med gennemsigtig bagkasse?

Og hvad er historien ellers bag for det ur Icon_rolleyes
Svar
Hov..

Jeg glemte at logge ind..
Med venlig hilsen

Christian
Svar
.. siden, så er det et billede af uret uden bagkasse! Icon_e_wink

Icon_e_biggrin le
Svar
Icon_redface

Det var pinligt.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
apropros "Clint Eastwood" er der en grund til at modellen bærer dette navn. Er det fordi Clinten har båret modellen i en film, eller??

Mvh
Morten
Svar
.. Dirty Harry film.

Icon_e_biggrin le
Svar
Morten Skrev:apropros "Clint Eastwood" er der en grund til at modellen bærer dette navn. Er det fordi Clinten har båret modellen i en film, eller??

Mvh
Morten

Ja han har båret det i div. film. Senest i "In the line of fire" (det er hans private ur, som han også bruger når han ikke er på lærredet...)
Svar
1675 med matt brun skive (Clint Eastwood) er faktisk et meget skægt ur. Jeg ved nu ikke om jeg ville gi' 21k for det. Icon_e_wink De er småsjældne.

Morgan
Svar
Når nu man tage bagkassen af for at skyde et par billeder af værket er der så ikke stor risiko for at der komme støv og lign. ind og skaber knas i maskineriet ?

Tager f.eks <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rolexsamler.dk">www.rolexsamler.dk</a><!-- w --> Mikael Hansen nogensinde bagkassen af sine ure ? Er bare uhæmmet nysgerrig Icon_e_smile
Svar
Gæst Skrev:Når nu man tage bagkassen af for at skyde et par billeder af værket er der så ikke stor risiko for at der komme støv og lign. ind og skaber knas i maskineriet ?

Tager f.eks <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rolexsamler.dk">www.rolexsamler.dk</a><!-- w --> Mikael Hansen nogensinde bagkassen af sine ure ? Er bare uhæmmet nysgerrig Icon_e_smile

Det gør han ikke Icon_e_wink De billeder jeg har af værker har jeg haft lejlighed til at "skyde" hos en urmager ven med eget værksted .... og når ure lig mine egne har været til service eller lign. har jeg skyndt mig at hive kameraet frem ... mine egne bliver kun åbnet af Klarlund når de med års mellemrum er til service ... Håber du fik din nysgerrig stillet Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)