Daniel JeanRichard ure
#1
Hej, jeg har læst den fine artikel om DJR og overvejer at købe et sådant ur. Men jeg er lidt i tvivl om hans "sammenbragte" chronograph værk (ETA2824-2A med et Dupraz-Dubois Chronograph Modul). Er der nogen der kender lidt til den slags og om det er noget der virker og ikke mindst kan det serviceres. Hvordan er det i forhold til de V7750 og L5100 værker som man ellers ser i ure til den pris.
Mvh. Uffe
Svar
#2
Uffe Skrev:Hej, jeg har læst den fine artikel om DJR og overvejer at købe et sådant ur. Men jeg er lidt i tvivl om hans "sammenbragte" chronograph værk (ETA2824-2A med et Dupraz-Dubois Chronograph Modul). Er der nogen der kender lidt til den slags og om det er noget der virker og ikke mindst kan det serviceres. Hvordan er det i forhold til de V7750 og L5100 værker som man ellers ser i ure til den pris.
Mvh. Uffe
Såvidt jeg ved er det præcis det som sidder i Omega Speedmaster reduced (ikke prisen men størrelsen der refereres til) med automat værk. Hvor godt skal jeg ikke kunne sige, men jeg har da selv bland mine ure et som har gået perfekt i mange år
venligst John H
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)