vintageure.dk
#1
det var på tide vi kunne komme tilbage til det gamle forum det er meget mere overskuligt,og så ser man samtlige indlæg.
Svar
#2
peter halse Skrev:det var på tide vi kunne komme tilbage til det gamle forum det er meget mere overskuligt,og så ser man samtlige indlæg.

Helt uenig. Men ikke så vigtigt, da vi ikke som du skriver er "kommet tilbage til det gamle forum" alligevel ....

Det blev oplyst, at Rolex, Omega og Panerai blev lukket for nye indlæg. Det affødte div. kommentarer - vistnok flere negative end positive.

Efter at have været nedlukket i nogle dage, måske en uges tid, blev ovennævnte fora - gudskelov Icon_e_smile - genåbnet for nye indlæg ....

Personligt går jeg kun ind de steder, hvor jeg ved der er noget der int. mig. Så jeg er meget glad for - omend det kan undre at det er sket stiltiende og uden kommentarer fra admins. - at alt er tilbage ved gamle om jeg så må sige.

Så du kan ikke være sikker på at "få alt med" ved udelukkende at gå ind her ....der skrives således stadig og dagligt nye indlæg under Rolex, Omega og Panerai ...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)