Svar: 372
Tråde: 30
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
jeg blev så glad, da jeg opdagede rubrikken "auktion" øverst på forsiden af "vintageure.dk", men blev skuffet, da det kun drejede sig om en fremmed auktion og ikke vores egen. er den rubrik ny eller er det bare mig, der aldrig har set den? jeg mener virkelig det ville være en god idé med et sted man kan tilbyde og byde på ure. når man kigger på "lauritz" og "gauguin" er der rigtig mange ure til salg og fordelen med en egen ville være at man kan diskutere de forskellige ure i forummet. ville det teknisk og økonomisk være muligt? nu hvor der bliver talt meget om arbejdspladser er jeg sikker på at man kunne få 1-2 ved oprettelse af en speciel ur-auktion.
•
Svar: 170
Tråde: 71
klaus Skrev:jeg blev så glad, da jeg opdagede rubrikken "auktion" øverst på forsiden af "vintageure.dk", men blev skuffet, da det kun drejede sig om en fremmed auktion og ikke vores egen. er den rubrik ny eller er det bare mig, der aldrig har set den? jeg mener virkelig det ville være en god idé med et sted man kan tilbyde og byde på ure. når man kigger på "lauritz" og "gauguin" er der rigtig mange ure til salg og fordelen med en egen ville være at man kan diskutere de forskellige ure i forummet. ville det teknisk og økonomisk være muligt? nu hvor der bliver talt meget om arbejdspladser er jeg sikker på at man kunne få 1-2 ved oprettelse af en speciel ur-auktion.
Hej Klaus
Nej Auktion er ikke "vores" eget - endnu. Men et partner aution fra tyske eBay hvor der jo som bekendt både kan købe og sælges. OG det er egenlig ment som en lille test af om brugerne kan lide det.
Men nu kommer humlen. Jeg er ved at kigge på at lave en "egen" auktion på Vintageure som kun handler om Vintageure.
Du/I kan se en auktionssite som jeg har kig på - [url]"http://www.eboo.dk/">http://www.eboo.dk/[/url] Det kunne blive noget i den retning.
Men det tager nok lige et par dage at lave.
Lad mig høre hvad I synes om ideen.
Med venlig hilsen
Jan Kirk
•
hej jan,
jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan eboo fungerer, men jeg er himmelhenrykt over, at du undersøger oprettelsen af en egen auktion og så endda "kun" med vintageure. jeg er så sikker på, at det ville være et godt tiltag til siden og er oz meget interesseret i andres mening.
•
Dog vigtigt at der er mulighed for sælger at have en mindstepris.
•
Enig - der bør ikke være mindstepriser på auktioner.
Morgan
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
husk lige at få styr på juraen....Du har en sælgers forpligtigelser som auktionsholder...
Mikael
•
om der opføres en mindstepris eller ikke er vel op til sælgeren. ved mange besøgende kan man selvfølgelig vove at undlade det. lad os nu først se om det i det hele taget kan lade sig gøre - inden man snakker om detaljer.
•
Svar: 228
Tråde: 55
Super god ide med en autions"funktion" herinde!! Mindstepris eller ej, det bør være op til den enkelte sælger!
Mvh THomas Bech
•
Svar: 277
Tråde: 46
Jeg kan ikke finde auktionslinket på forsiden... Er der nogen der kan hjælpe mig?
•