Rolex submariner red 1969
#1
Hej Rolex elskere..
Jeg har lige anskaffet mig et Rolex red submariner fra 1969, det har lige været hos Klarlund og fået den store tur (jeg mangler kun lænken)
Uret har desværre ikke de orginale papire som jo ville have hævet prisen en del for samlere.
Jeg går lidt og tænker på at sælge det da jeg pt har lidt for mange ure på "lager" Icon_e_biggrin men jeg har ikke besluttet mig endnu...
Er der nogle der kunne fortælle mig hvad der ville være en fair pris at forlange, selvfølgelig incl ny org. Rolex lænke.
Som I kan se er 200m først jeg ved ikke om det har inflydelse på prisen?
Jeg vedløgger nogle billeder, for det er jo altid dejligt at se sådan et ur, på forhånd tak for hjælpen.
jeg kan ikke finde ud af at sætte billederne ind er der en der lige giver et fif - tak Icon_e_biggrin ', '', 'toolbar=no');myWindow.focus();">Icon_e_sad jeg kan ikke finde ud af at sætte billederne ind er der en der lige giver et fif - tak Icon_e_biggrin " style="max-width: 100%; max-height: 100%;" alt="İmage" title="Klik på fotoet for at se det i original størrelse" />
Svar
#2
Superman, hvis du vælger at sælge, så stik mig en mail.
<!-- e --><a href="mailto:enviro@weiss.dk">enviro@weiss.dk</a><!-- e -->
Svar
#3
Du må også gerne skrive til mig. <!-- e --><a href="mailto:fam-madsen@mail.dk">fam-madsen@mail.dk</a><!-- e -->
Elmer
Svar
#4
Prisen er ca. 30.000 hvis skiven er pæn og der er ny lænke på.

Den går fra 25-40. 40k er hvis den er med papirer + boxs, manualer, dimser, en flot skive, original lænke, osv osv.

Morgan
Svar
#5
Morgan Jones Skrev:Prisen er ca. 30.000 hvis skiven er pæn og der er ny lænke på.

Den går fra 25-40. 40k er hvis den er med papirer + boxs, manualer, dimser, en flot skive, original lænke, osv osv.

Morgan

Et godt eksemplar i rigtig god stand og med org. bokse, manualer, anker og certifikat fåes ikke fra 25K ...det er godt nok ikke markedsprisen og da slet ikke i DK. Et sådant ur ligger fra 35K-45K.

For 25K fås - hvis overhovedet - et hæderligt eksemplar uden alt tilbehøret ....

Har selv anskaffet et med "hele molevitten" for ikke så længe siden og undersøgte på det tidspunkt priserne i europa hos andre samlere og hos forskellige forhandlere blandt andet i Tyskland, Holland og England. Så jeg er ret sikker på, at ovennævnte holder.

İmage

Priserne i fx USA (uden for europa) og blandt samlere dér, er ikke helt så høje som i europa ...this just for the record.
Svar
#6
Jeg må sige det er et flot ur Michael har (og så med det hele!!) må man spørge hvor du har fået fat i dette pragt eksemplar henne?
Hvordan fik du lagt billede ind, jeg ville da gerne "dele" mit ur med jer så I kan se hvordan det ser ud. Tak for det.
Svar
#7
Superman Skrev:Jeg må sige det er et flot ur Michael har (og så med det hele!!) må man spørge hvor du har fået fat i dette pragt eksemplar henne?
Hvordan fik du lagt billede ind, jeg ville da gerne "dele" mit ur med jer så I kan se hvordan det ser ud. Tak for det.

Jeg "fandt" mit eksemplar i Danmark hos en anden samler ..

For at kunne poste et billede, skal du først og fremmest have billedet liggende på en server, fx. der hvor du har din evt. hjemmeside ....

Dernæst skal du finde disse tegn på dit tastatur [ ] derefter finder du den unikke adresse dit billede har på din server og så "placerer" du det på denne måde İmage

Håber det hjælper dig videre ...glæder mig til at se dit eksemplar ....Icon_e_smile
Svar
#8
Citat:Et godt eksemplar i rigtig god stand og med org. bokse, manualer, anker og certifikat fåes ikke fra 25K ...det er godt nok ikke markedsprisen og da slet ikke i DK. Et sådant ur ligger fra 35K-45K.


Er det ikke det jeg skriver?

40k er hvis den er med papirer + boxs, manualer, dimser, en flot skive, original lænke, osv osv.

Mvh Morgan Icon_razz
Svar
#9
Morgan Jones Skrev:
Citat:Et godt eksemplar i rigtig god stand og med org. bokse, manualer, anker og certifikat fåes ikke fra 25K ...det er godt nok ikke markedsprisen og da slet ikke i DK. Et sådant ur ligger fra 35K-45K.


Er det ikke det jeg skriver?

40k er hvis den er med papirer + boxs, manualer, dimser, en flot skive, original lænke, osv osv.

Mvh Morgan Icon_razz

Well.....det kan da godt være .... 40K er til gengæld også min. for et godt eksemplar med ALT. Derfor jeg skrev 35-45K.

For 25K får man maks. et overpoleret eksemplar med dårlig lænke og uskøn skive .... Icon_e_wink
Svar
#10
Øv jeg har desværre kun billederne liggende på min computer... er der andre muligheder for at vise dem?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: