Hvad vil gøre lykke
#11
Hej Lasse
Det var udelukkende Fortis Spacematic Automatic Day/Date jeg hentyede til. Listepris er 7.195. Thor sælger den til 5.400. Jeg ved ikke hvad Fortis tager for den hvis du handler direkte, men mon ikke det det er listeprisen
Mvh
Lars

lasse Skrev:
LarsM Skrev:Hvad med Fortis Spacematic Automatic Day/Date. På salgssiderne kan du finde dette lækre ur til godt 5000,- Check fx. Thor Ottesen der sælger nye langt under listepris.
Mvh
Lars

Kære Lars,

dette kan jeg ikke forstå, idet jeg har kontaktet Thor og han ikke kunne skaffe mig et nyt, og havde kun et brugt Fortis på sin hjemmeside, jeg kunne købe. Det var ingen mulighed for at få et nyt B-42 desværre
Med Venlig Hilsen
Lars M
Svar
#12
Kære Lars,

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg kan se at der udsalg på Fortis - ure.dk med op til 30 %, så det vil jeg da lige tjekke ud først.
Svar
#13
- er helt ok. God og hurtig service, gode priser - og ure man ikke ser så mange af.

/Martin
Svar
#14
Jeg har konsulteret knægtene. Og Jeres velmente forslag falder ikke i god jord. Tak for dem alligevel.

De skal være med blå eller sort urskive. De må ikke være med arabertal. De skal være ret enkle - ikke med krans eller hvad det nu hedder. Rent stål og enkelt design.

Faktisk er de enige om, at Omega Aqua Terra, som jeg har set på Uhrmagerriets hjemmeside er det bedste.....

Der er ligeglade med om det er quarts eller mekanisk. Jeg tror ikke jeg kan finde disse ure brugte - og de ville vel heller ikke matche min prisklasse 3-5 K, selvom jeg kunne. Så jeg må nok dybere i lommen. Urene står til 10,7 K - men hvor køber jeg den billigst og hvor mange % skal jeg forsøge at få på nye ure.
Svar
#15
Utroligt hvis de begge virkelig vil have det samme Icon_e_surprised !!! Uhrenhaeffner er et super sted at handle, ekstrem god service, 1000 dages garanti og udemærkede priser, hvis de ikke har det ur du søger sender du blot en mail med din forespørgsel og de vender tilbage med pris leveringstid etc!! adr: uhrenhaeffner.de

Mvh THomas Bech
Svar
#16
Ja, det er lidt mærkeligt at de vil have det samme, for man ser på hvilke piger de kan lide er de ikke enige. Ej heller når det handler om biler. Til gengæld er deres tøjstil forholdsvis ens.

Men altså, jeg har bedt dem surfe på nettet (og det er de gode til) og printe billeder af ure de kan lide. Og uafhængig af hinanden kommer de til nogenlunde samme resultat. En grund kunne være at de begge er lidt forelskede i mit eget Omega.
Svar
#17
Far til to Skrev:Ja, det er lidt mærkeligt at de vil have det samme, for man ser på hvilke piger de kan lide er de ikke enige. Ej heller når det handler om biler. Til gengæld er deres tøjstil forholdsvis ens.

Men altså, jeg har bedt dem surfe på nettet (og det er de gode til) og printe billeder af ure de kan lide. Og uafhængig af hinanden kommer de til nogenlunde samme resultat. En grund kunne være at de begge er lidt forelskede i mit eget Omega.

Hvis de er forelsket i dit Seamaster, så køb dog sådan 2 fra Ralf Haeffner. Prisen er henholdsvis lige lidt over 7000 for quartz og lidt over 9000 for automatisk.
Svar
#18
Ja det er vist lidt af en suppedas du har bragt dig selv i.
Men hvis jeg har forstået dig ret med din entusiasme er det også lidt sjovt.

Men dine drenge er vist meget præget af dig, og det er jo kun godt
af de se ser dig som deres maskuline forbillede, og heldigt for dig
at det ikke var et Rolex Datona du har på dit håndled. Icon_e_biggrin

Jeg kan huske min far havde et Rolex Datejust, og jeg syntes stadig den dag i dag at det er et af de flottes og mest maskuline ure. (Det er dog lidt småt til mit håndled). Men i dag vælger jeg stadigvæk ure der er i stål og helt enkelt i deres design.

Hvis jeg var dig ville jeg krybe til korset og købe dem et Omega Seamaster. Og jeg tror hvis jeg ikke lige havde de penge ville købe det på afbetaling. For det er vist en del flere penge end du lige havde forstillet dig.

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
#19
faktisk en aqua terra til salg under Omega her under salgshjørnet.

Mikael
Svar
#20
Ok, Ralf Haeffner er stedet hvor jeg skal handle forstås.

Jeg har været inde på hjemmesiden, men kan ikke finde nogen Omega Seamaster 120 m quarts til godt 7000 kr - eller Automatic til godt 9000 kr.

Jeg har skrevet en e-mail til dem, så må vi jo se hvad de kan. Jeg er ellers mest til at gå ind i en butik, finde uret og få det til en god pris, men hvis jeg kan spare mere end 1000 kr bliver det et netkøb.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)