Hvad vil gøre lykke
#21
Hvis du skal købe det uden for landens grænser og spare lidt
penge, er der jo også Markus fra silvermagic han er helt til at
stole på og har alle modeller fra Omega.
Og han har rigtig gode priser. Icon_e_biggrin

[url]"http://www.smwatches.com">http://www.smwatches.com[/url]

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
#22
Nu sker der så noget.

Jeg har sat en ny økonomiramme - nu op til 10 K og det gav skred i sagerne. Den ene har stort set lagt sig fast på et Omega Diver automatic som kan købes fra silvermagic til lige omkring 9 K.

Den anden, har efter et besøg hos Ragner i Odense fået øje på Tag Heur, som falder meget i hans smag. Silvermagic handler ikke med TH og Uhrhaeffner har ikke alle modeller. Kan andre sider anbefales?

Knægten har fundet en Amerikansk side med meget gode priser - men så kommer der vel moms og told?
Svar
#23
Far til to Skrev:Nu sker der så noget.

Jeg har sat en ny økonomiramme - nu op til 10 K og det gav skred i sagerne. Den ene har stort set lagt sig fast på et Omega Diver automatic som kan købes fra silvermagic til lige omkring 9 K.

Den anden, har efter et besøg hos Ragner i Odense fået øje på Tag Heur, som falder meget i hans smag. Silvermagic handler ikke med TH og Uhrhaeffner har ikke alle modeller. Kan andre sider anbefales?

Knægten har fundet en Amerikansk side med meget gode priser - men så kommer der vel moms og told?

Du kan jo altid prøve at lave en request til dem. Silvermagic og Ralf Haeffner kan skaffe det meste.
Svar
#24
Far til to Skrev:Den ene har stort set lagt sig fast på et Omega Diver automatic...

Hvis det kunne have interesse, kan jeg oplyse at jeg netop har et sådant ur til salg her på siden - se de 40 nyeste annoncer.
Uret er ikke mere end 2½ måned gammelt og i ektrem god stand overalt. Endvidere er det købt her i Danmark, så der er ikke noget vrøvl med garantien hvis der skulle opstå et problem med uret.
Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du er interesseret (brug "kontakt-knappen" i annoncen).
Svar
#25
Så fik vi da købt det ene ur. Det blev et TAG Heuer RE: KIRIUM 1/10 Quartz Chronograph, som jeg faktisk fand via brugte ure her på siten.

Jeg handlede med:

Jesper Lynge-Larsen
Swiss Quality Watches
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.lynge-larsen.dk">www.lynge-larsen.dk</a><!-- w -->


og er tilfreds med en fin kommunikation og handel.

Så mangler jeg jo bare Omegaet, men det finder jeg vel også.
Svar
#26
Hej igen

Synes lige jeg skal afslutte denne tråd.

Jeg har nu fundet og købt et Omega Seamaster Cronograph 300 m til den anden søn. Måtte lidt over de 10 K som var grænsen, men det betalte han så selv.

Nu er problemet, at mens jeg har søgt omkring er jeg brændt varm på at eje en Cronograph - det har begge knægtene jo nu!

Så nu jagter jeg en Speedmaster til mig selv. Det er dyrt at begynde at ose på vintage ure, skulle jeg hilse og sige fra min bekymrede kone!

Tak for hjælpen fra alle som har givet gode råd.

vh Far til to
Svar
#27
Hvad med at tjekke Certina kollektionen ud.
Fede ure til priser mellem 2-7.500:

Hva med et Certina DS 3, 1000m Dykkerur limited Edition
ref. 633.7128.42

Jeg har det bla. selv og er et super lækkert ur til hverdags brug.
Indenfor prisrammen, koster 4.800


Nicolai
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)