Den pokkers 127'er
Hej Panerai entusiaster,

Jeg er i markedet for at købe et PAM 127! Men, har i nogle gode forslag til hvem jeg skal snakke med, hvor jeg skal kigge eller lign. må i meget gerne maile mig disse informationer. Min adresse er <!-- e --><a href="mailto:Mbording@dk.tiscali.com">Mbording@dk.tiscali.com</a><!-- e -->

Jeg er selvfølgeligt også interesseret i, at høre fra folk der lige har et til salg...... Icon_rolleyes

Mvh
Mads
Svar
Jeg tror jeg ville prøve at snakke med Markus Tschopp
fra silvermagic han kan skaffe næsten alt..

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
Hej Kim,

Jeg har skrevet en mail - nu må vi se...
Jeg vil jo også helst slippe for at betale en fyrstelig formue for det....

Mvh
Mads
Svar
Jeg har fået mulighed for at købe en 127 NIB. Hvad handles de til i disse dage. Findes der stadig forhandlere der har dem på lager? Hvad var den oprindelig salgspris?
Håber i kan hjælpe.
Svar
ohw Skrev:Jeg har fået mulighed for at købe en 127 NIB. Hvad handles de til i disse dage. Findes der stadig forhandlere der har dem på lager? Hvad var den oprindelig salgspris?
Håber i kan hjælpe.

De handles vel for omkring 60.000 i dag.
Da de kom frem var prisen på omkring 6900 euro/6500 dollars ifølge paneristi.com

Jeg tror ikke du skal regne med at der er nogle forhandlere der har et sprit nyt til salg.
Woollhead i Kompagnistræde har et lettere brugt til omkring 60.000
Svar
Seddiq & Sons i Dubai (den officielle Panerai distributør) et NIB til salg i butikken i City Centre mall.

De ville have 9.500 USD. for den.

Jeg tager derned igen på mandag. Hvis jeg får tid checker jeg lige om de stadig har den og giver en melding, hvis den fortsat er der.

rasmus
Svar
Rasmus, du skal ikke sprænge noget for min skyld. Jeg HAR handlet!
Icon_razz
Svar
Hej Mads.

Har du fundet et 127 til en fornuftig pris Icon_question

For jeg må sige at jeg er meget misundlig på dig
hvis du købt det.

Det er jo et super ur.

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
Hej Kim,

Ikke endnu - jeg faldt over et Pam28 PVD og et Pam177 som jeg måtte have. Jeg har ikke fået et Fiddy endnu... Jeg har ikke kunne finde et til UDS8000, som er hvad jeg vil give. Ved at flere er blevet solgt til den pris.

Nu må vi se - det kan jo også være det er nogle SE eller nyheder i 2005 Icon_e_wink

Mvh
Mads
Svar
Jeg har lige købt et NIB til EUR 6500! De findes der ude!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)