40 mm titanium
Hej Icon_e_surprised

Har i lang tid været lun på et pam i titanium, var derfor hos Klarlund for at prøve et 00177 samt et 00118. Her måtte jeg desværre erkende at jeg har håndled som en 12 årig dreng hentet på en svagbørnskoloni, her snakker vi ikke et spørgsmål om tilvænding, det ser simpelthen dumt ud når remmen bliver V-formet.

Så nu er jeg nødsaget til at koncentrerer mig om et 00048 eller et 00159 - Fede ure, men havde de for Icon_evil da bare været i titanium.

Så er spørgsmålet om nogen i dette forum med jeres kontakter ved om Panerai har planer om at lancere et 40 mm i titanium

På forhånd tak
Bn

Ps. tak for et godt forum
Svar
Føste gang jeg havde mi 47 mm Fiddy på tænkte jeg at de måtte være gale... Nu er det et af de mest brugte! Remmene laves jo i tilpassede størrelser og er ikke noget problem. Der er kvinder der går med 44 mm ure på deres cigartykke håndled.

Nok mest et spørgsmål om at overkomme den første frygt.

Jeg startede selv med en 40 mm, og skiftede snart til 44 og 47 mm.

Panerai laver nok ikke TI modeller i 40 da det lette materiale benyttes til at lette nogle af de store ure, så de er til at holde ud at gå med.Jeg elsker min PAM40, som er et meget let alternativ til en 1A'er - sort skive og meget lettere.

Det eneste 40mm med Titanium er deres Zenith Chronoer, som er lavet i en kombination af titanium og stål. Selve urkassen er TI - alt andet stål. Lænkerne er også 50/50.
Svar
Tak for svaret.

Må nok ind og prøve de "voksnes" modeller et par gange endnu inden det endelige valg træffes.

Har nu kig på et 00089, ULTRA FEDT ur, så jeg håber du har ret i dine antagelser.

Icon_e_surprised BN
Svar
Tja, 40mm helt i titan er ikke mig bekendt. Jeg har dog en 40mm Chronograf (Pam168), hvis kasse er af titan med poleret stål-lunette og lænke i titan/stål. Meget flot, men jeg går ikke med det...

İmage

Hilsen,

Martin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)