04-12-2004, 09:35 PM
Jeg skal et par uger til Los Angeles, Las Vegas og San Diego, og med en dollarkurs der efterhånden nærmer sig den Danske krone skulle man jo være et skarn om man ikke skulle ud og kikke på de lidt mere spændende (og dyre) ure og måske også adopterer et par stykker.
Jeg har trawlet nettet tyndt og fundet mange spændende forhandlere, sjovt nok er alt hvad der hedder Panerai næsten altid udsolgt så det er åbenbart også blevet et hit i USA, men der er stadigt et stort og skændende udvalg at rode rundt i.
Derfor er der nogen der kender nogle spændende forhandlere i den del af USA, meget gerne vintage forhandlere og hvilke erfaringer har du med at handle derovre.
På forhånd tak for svaret.
Jeg har trawlet nettet tyndt og fundet mange spændende forhandlere, sjovt nok er alt hvad der hedder Panerai næsten altid udsolgt så det er åbenbart også blevet et hit i USA, men der er stadigt et stort og skændende udvalg at rode rundt i.
Derfor er der nogen der kender nogle spændende forhandlere i den del af USA, meget gerne vintage forhandlere og hvilke erfaringer har du med at handle derovre.
På forhånd tak for svaret.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Bjarne Vork

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)