Dårlig oplevelse hos Karlund på strøget
#1
Jeg er på strøget en ganske alm. lørdag, der er ingen i deres butik, men tilgengæld står der 3 ekspidenter og højt bagtaler alle dem som går forbi ude på gaden.
Jeg skal have mit rolex sub. til service og det kan den ene lige se tid til at modtage. Derefter begår jeg den store fejl at spørger om jeg må se deres rolex-ure, (da jeg gerne vil have et extra til pæn brug) men jeg få at vide at jeg kan gå ud på gaden og se dem igennem vinduet. Jeg vil mene efter denne service at det vil hjælpe hvis klarlund fik lidt konkurrence i KBH på Rolex.
Mvh Jens Christensen
Svar
#2
Der har jeg altid oplevet det stik modsatte !!!!


Sidst jeg havde et ur til service hos Klarlund, var der god tid både til at svarer på spørgsmål, og se på nye ure.
Der blev svaret præcist på mine spørgsmål og det de ikke lige vidste fik jeg en besked om over telefonen om mandagen.

Så jeg tror at du har været MEGET uheldig, ellers har jeg været meget heldig Icon_razz Icon_razz

MVH
Jacob K
Svar
#3
Jeg har aldrig haft problemer hos Klarlund. Flinke mennesker. God service.

Morgan Icon_e_wink
Svar
#4
og fik den sædvanlige gode service af Flemming, og fik lov til at se hele paletten af Rolex-er på lager.

YM bliver i øvrigt aldrig mit ur....men en TOG? hmmmm, meget hellere!

Mikael
Svar
#5
Jeg har kun været inde i Klarlund på Strøget en enklet gang for at kigge, men de virkede da meget høflige. Betjening i forretningen overfor hovedbanegården har være fantastisk. Jeg er blevet betjent af fire forskellige personer og de har alle været meget hjælpsomme, selvom jeg klart sagde at jeg kun skulle kigge på Panenrai. De viste tålmodigt frem og fik at vide at jeg bare skulle komme igen og prøve. Måske var det en medvirkende årsag til at jeg endet med at blive så begejstret for uret at jeg købte det.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#6
Købte Pan111 ved Klarlund i sommer, og fik en serivce og oplevelse i særklasse af Flemming. Kan ikke genkende din oplevelse.
Svar
#7
Hej - jeg er glad for at jeg er det eneste som har haft en dårlig oplevelse - det ser ud som om det er en som hedder Flemming man skal fat i. 1000-tak for jeres input. Icon_e_biggrin
Mvh Jens Christensen
Svar
#8
Jens1971 Skrev:Hej - jeg er glad for at jeg er det eneste som har haft en dårlig oplevelse - det ser ud som om det er en som hedder Flemming man skal fat i. 1000-tak for jeres input. Icon_e_biggrin

Klarlund på Vesterbrogade ....spørg efter Flemming som er direktør i foretagendet ...eller Ole Bidstrup som er butikschef. Så er du sikker på god og meget kompetent service Icon_e_biggrin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)