Hvad med at lave et album, med brugernes ure?
Fornyelig var jeg inde på et motorcykelforum, der mindede meget om dettte forum. Der var tilføjet en ekstra knap øverst på siden hvor der står "FAQ", "SØG" o.s.v. der hed album. Der kunne brugerne brugerne på siden lægge billeder ind.

Var det ikke en ide'?
Svar
Her er det link jeg henviser til..

http://forum.svrider.dk/
Med venlig hilsen

Christian
Svar
og så kunne alle kongerigets tyveknægte i ro og mag bladre i udvalget og planlægge næste bræk...

vi ku evt også skrive hvor i huset urene ligger, og vedlægge kombinationen til pengeskabet.

Vi er et par stykker her, som har meget store samlinger og værger os ved at offentliggøre disse...

Er der nogen der har brændende ønsker om at offentliggøre sit speedmaster for gud ved hvilken gang - then be my guest.

Ikke et surt opstød, men blot en konstatering. Icon_e_surprised
Svar
Jeg vil sige at i betragtning af at Danmark er et relativt lille land, og ww.krak.dk - syntes jeg ikke det er en eminent god ide. Men hvis der er *mange* der gerne ser det, såeh kan vi da godt lave et-eller-andet....

Morgan Icon_rolleyes
Svar
Ideen er jo på sin vis god nok. Specielt hvis det er nogle flotte detaljerede billeder af nogle sjældne/specielle ure. Vil til dels give NOT ret mht. tyveknægtene. Men man behøver vel ikke at offentliggøre mere end man selv ønsker mht. navn, adresse osv. Tyveknægtene kan jo også gå ind på køb/salg siden og tjekke, hvor det er værd at lave et bræk. Har man sin samling meget kær, er der jo ingen, som tvinger en til at offentliggøre den. Jeg håber også at folk ikke bombarderer siden med billeder af deres spritnye 16610 sub, som de netop har hjembragt fra Klarlund. Den har de fleste af os set før. Så flotte detaljerede billeder af specielle ure ville jeg syntes var en god ide.

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)