'Zidane's ur'
Nu er Mohamed Zidan blevet 'snuppet' med et ur han havde købt på strøget for 2500 Kr. ( værdi 150000 Kr ). Iøvrigt ikke pænt synes jeg.

Men hvad er det for et ur??

Se evt. her : [url]"http://www.dr.dk/sporten/fodbold/superliga/article.jhtml?articleID=199709">http://www.dr.dk/sporten/fodbold/superl ... eID=199709[/url]

MVH Anders
Svar
Men så er man da satme også for SNOT DUM!!!!!

Jeg anede ikke det kostede så meget.... Hallo mester! Man køber sgu da ikke bare sådan uden videre et ur til 2500 på gaden??? Og man køber da slet ikke en kopi (som han altså troede det var) til 2500???

Den historie skal du da vist længere ud på landet med Mohamer Icon_e_wink

Iøvrigt ligner uret et Dubey & Schaldebrand!!!
Martin Issing
Svar
Så fortjener han også at midste sine penge, og jeg håber at han får en klækkelig bøde oven i.

Så dum kan man ikke være at man giver 2500.00 for et ur uden at vide at det er den ægte vare man har fat i, havde det været en fake havde han nok ikke punget ud med det beløb.

Jeg håber at der vil blive statueret et eksempel som måske kan gøre det lidt sværere at sælge sine stjålne vare, og måske deraf også færre røverier og indbrud.

Måske kun et naivt håb, men ihvertfald et ønske.

mvh

Bjarne
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
martinissing Skrev:Men så er man da satme også for SNOT DUM!!!!!

Jeg anede ikke det kostede så meget.... Hallo mester! Man køber sgu da ikke bare sådan uden videre et ur til 2500 på gaden??? Og man køber da slet ikke en kopi (som han altså troede det var) til 2500???

Den historie skal du da vist længere ud på landet med Mohamer Icon_e_wink

Iøvrigt ligner uret et Dubey & Schaldebrand!!!

Har de en hjemmeside så man kunne se et bedre billed ??

MVH Anders
Svar
Det koster Ikke 25,000-; Dkr Men 150,000-; Dkr..
Men det se jo også ud som et ur til 2500-; Icon_e_wink

MHV Kim.A.S.Ingvardson
Svar
Kig på side 49 i The Best Of Schweiziske Ure. Der er lavet 12 af disse, 2 er solgt i DK. I skal se det blinke i solen...det er bare flot! (...og jeg er ikke til sten, men dette ur på den rette kvinde...JO TAK)
Svar
Hey - var det ikke denne model der var blandt dem som blev røvet fra Woolhead forrige gang... Eller husker jeg forkert?
Svar
Joeh. Der blev stjålet en Dubey Chronometer model (som egentlig er en herre/dame kombi model) med sten på. Aner nu ikke om det er den.

Morgan
Svar
det er Sarahs ur, og det blev genkendt af en expert på området, og som gav tippet videre til politiet, idet fjolset flashede det på tv2, Zidan er ikke kun en voldsforbryder han er også en gemen hæler i max grad. Et exempel for den "danske ungdom" bvdr.....

Mikael
Svar
Mikael Lange Skrev:det er Sarahs ur, og det blev genkendt af en expert på området, og som gav tippet videre til politiet, idet fjolset flashede det på tv2, Zidan er ikke kun en voldsforbryder han er også en gemen hæler i max grad. Et exempel for den "danske ungdom" bvdr.....

Mikael

Sarah hvem??

MVH Anders
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)