Svar: 115
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Men så er man da satme også for SNOT DUM!!!!!
Jeg anede ikke det kostede så meget.... Hallo mester! Man køber sgu da ikke bare sådan uden videre et ur til 2500 på gaden??? Og man køber da slet ikke en kopi (som han altså troede det var) til 2500???
Den historie skal du da vist længere ud på landet med Mohamer
Iøvrigt ligner uret et Dubey & Schaldebrand!!!
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Så fortjener han også at midste sine penge, og jeg håber at han får en klækkelig bøde oven i.
Så dum kan man ikke være at man giver 2500.00 for et ur uden at vide at det er den ægte vare man har fat i, havde det været en fake havde han nok ikke punget ud med det beløb.
Jeg håber at der vil blive statueret et eksempel som måske kan gøre det lidt sværere at sælge sine stjålne vare, og måske deraf også færre røverier og indbrud.
Måske kun et naivt håb, men ihvertfald et ønske.
mvh
Bjarne
•
Svar: 5
Tråde: 3
martinissing Skrev:Men så er man da satme også for SNOT DUM!!!!!
Jeg anede ikke det kostede så meget.... Hallo mester! Man køber sgu da ikke bare sådan uden videre et ur til 2500 på gaden??? Og man køber da slet ikke en kopi (som han altså troede det var) til 2500???
Den historie skal du da vist længere ud på landet med Mohamer 
Iøvrigt ligner uret et Dubey & Schaldebrand!!!
Har de en hjemmeside så man kunne se et bedre billed ??
MVH Anders
•
Svar: 303
Tråde: 20
Det koster Ikke 25,000-; Dkr Men 150,000-; Dkr..
Men det se jo også ud som et ur til 2500-;
MHV Kim.A.S.Ingvardson
•
Kig på side 49 i The Best Of Schweiziske Ure. Der er lavet 12 af disse, 2 er solgt i DK. I skal se det blinke i solen...det er bare flot! (...og jeg er ikke til sten, men dette ur på den rette kvinde...JO TAK)
•
Svar: 126
Tråde: 6
Hey - var det ikke denne model der var blandt dem som blev røvet fra Woolhead forrige gang... Eller husker jeg forkert?
•
Joeh. Der blev stjålet en Dubey Chronometer model (som egentlig er en herre/dame kombi model) med sten på. Aner nu ikke om det er den.
Morgan
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
det er Sarahs ur, og det blev genkendt af en expert på området, og som gav tippet videre til politiet, idet fjolset flashede det på tv2, Zidan er ikke kun en voldsforbryder han er også en gemen hæler i max grad. Et exempel for den "danske ungdom" bvdr.....
Mikael
•
Mikael Lange Skrev:det er Sarahs ur, og det blev genkendt af en expert på området, og som gav tippet videre til politiet, idet fjolset flashede det på tv2, Zidan er ikke kun en voldsforbryder han er også en gemen hæler i max grad. Et exempel for den "danske ungdom" bvdr.....
Mikael
Sarah hvem??
MVH Anders
•