Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har prøvet at finde detaljer omk. ovenstående modeller da de, efter hvad jeg kan se på Paneristi.com vil være lidt billigere end de alm. modeller (hvilket tiltaler en potientiel 1.gangskøber som mig). Efter hvad jeg kan forstå, er de foreløbig kun til salg i Panerai´s egne forretninger. Er der nogen der ved om man kan bestille hos dem og har erfaringer med dette? Hvad med moms?
- eller er det bedre at vente til de kommer til DK?
I det hele taget virker Panerai-universet som lidt af en urskov! Men det er nok lidt af charmen...!
•
Svar: 469
Tråde: 48
Modtaget Likes: 52 i 15 svar
Givet Likes: 133
Du kan forsøge at skrive til butikkerne og forhøre dig om det er muligt at købe et ur. Jeg har selv stået skrevet op i et godt stykke tid, men jeg tror uden at vide det, at de får sendt en del ud pt.
Jeg har netop modtaget mine logoer fra butikken i Italien.
God service og helt problemfrit.
Jeg ved ikke om det er bedre at vente til de kommer til DK, såvidt jeg er orienteret er det et begræsnet antal, der lander i de normale forhandlere.
Men jeg kan kun sige go 4 it, det er alletiders ur.
•
•
Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Daniel; hvad endte du med at betale for 5érn (hvis man må være så fri - (det er ok hvis det er en privat sag)
-og hvad med dansk moms? Skulle du betale dét oven forretningens pris eller var det nok at betale moms i et andet EUland?
•
Hej Peter
Send mig en mail og du er velkommen til at spørge ind.
Mvh
Daniel
•